بازدید 2678

نظمي:بختيار رحماني را مي خواهيم

کد خبر: ۴۱۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷ 26 July 2014
مديرعامل باشگاه تراکتورسازي گفت: از ميان بختيار رحماني و علي حمودي يکي جذب تراکتورسازي خواهند شد.

جمشيد نظمي درباره عملکرد باشگاه تراکتورسازي در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: باشگاه تراکتوسازي اهدافي داشت که به 99 درصد از آن رسيد. در مجموع عملکرد خوبي در فصل نقل و انتقالات داشته ايم و منطبق با سياست هاي باشگاه پيش رفته ايم.

وي در خصوص جذب ادينهو افزود: در آخرين روز نقل و انتقالات بازيکنان خارجي نيز با اين بازيکن به توافق رسيديم و امروز نيز قراردادش در هيات فوتبال ثبت شد. باشگاه با سه بازيکن خارجي وارد مذاکره شد و توانست تمامي آنها را جذب کند ديگر بازيکن جديد را نمي خواهيم چراکه کادر فني تيم را بسته است.

با بحث جعلي بودن کارت هاي پايان خدمت بختيار رحماني و علي حمودي و سرباز شدن اين دو بازيکن احتمال دارد آنها جذب تراکتورسازي شوند؟

مديرعامل تراکتورسازي در پاسخ به اين سوال بيان داشت: مدتي است که اين بحث ها مطرح شده است اما اينکه چقدر به واقعيت بپيوندد مشخص نيست. اگر اين چنين باشد ما مي توانيم يکي از اين دو بازيکن را جذب کنيم و به نظرم تراکتورسازي بهترين تيم براي فعاليت اين بازيکنان است.

نظمي درباره انتقادات شديدي که از عملکرد تراکتورسازي در فصل نقل و انتقالات مي شد تصريح کرد: از ابتدا با اين اظهارات و انتقادات موافق نبوده ام و عملکرد خودم را در نقل و انتقالات پيش از آغاز ليگ تاييد مي کنم. قهرماني در جام شهدا نشان داد که ما بازيکنان خوبي را جذب کرده ايم و ستاره ها به اسم نيست بلکه بازي يک بازيکن است که او را ستاره مي کند. عملکرد در جام شهدا اهداف و سياست هاي باشگاه را تاييد و اثبات کرد تا نشان دهد انتقادات درست نبوده است.

وي در پايان در خصوص پيش بيني از ليگ چهاردهم گفت: در حال حاضر 15 تيم حريف تراکتورسازي در ليگ برتر ديد متفاوتي نسبت به ما دارند و يکي از آرزو و اهدافشان شکست نخوردن مقابل تراکتورسازيست اين در حاليست که تيم کامل در جام شهدا حضور نداشت و تيم با ترکيب کامل را در نخستين ديدار ليگ چهاردهم خواهيد ديد و مطمئنا تراکتورسازي کابوس تيم هاي ليگ برتري در فصل آينده رقابت هاي ليگ برتر خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها