بازدید 2003

سازمان ليگ قرارداد باشگاه‌هاي متخلف را ثبت نکند

کد خبر: ۴۱۹۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳ 26 July 2014
مدير عامل باشگاه نفت مسجد سليمان گفت: سازمان ليگ اگر قصد کنترل و نظارت واقعي بر بودجه‌هاي باشگاه‌ها را دارد قراداد باشگاه‌هاي متخلف را ثبت نکند.

محمد نظري در مورد انتشار قراداد بازيکنان و مربيان نفت مسجد سليمان گفت: ما قراردادها را منتشر مي‌کنيم و مشکلي در اين زمينه نداريم اما سازمان ليگ اگر واقعا قصد کنترل و نظارت بر بودجه باشگاه‌ها را دارد اولين قدم براي کنترل اين است که قراردادهاي باشگاه‌هايي که از بودجه تخلف کرده‌اند را در سازمان ليگ ثبت نکند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: سازمان ليگ اعلام کرده بودجه باشگاه‌هاي که در آسيا نيستند 15 ميليارد تومان است و بودجه باشگاه‌هاي حاضر در ليگ قهرمانان آسيا 18 ميليارد است بنابر اين خيلي ساده مي‌تواند مانع از ثبت قرارداد باشگاه‌هايي شود که اين سقف را رعايت نکردند مثلا اگر يکي باشگاه 12 ميليارد تومان هزينه جذب بازيکن کرده 3 ميليارد تومان ديگر براي هزينه اياب و ذهاب و البسه باشد.

نظري تصريح کرد:‌نفت مسجد سليمان مبلغ قرارداد بازيکنانش را منتشر مي‌کندو مشکلي در اين زمينه ندارد و ما کمترين هزينه را انجام دادايم اما بايد اهرم نظارتي عمل کند و در واقع اگر باشگاهي قرارداد بازيکنانش بيش از يک ميليارد است نبايد قراردادهايش ثبت شود زيرا در آن صورت سقف بودجه رعايت نشده است.

وي در مورد ديدار هفته اول نفت مسجد سليمان با سايپا گفت: ما تيم خوبي بسته‌ايم و براي حضور در رقابتي هاي ليگ برتر آماده‌ايم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر