بازدید 2008

نوري: حاضرم با عصا هم براي پرسپوليس بازي کنم

کد خبر: ۴۱۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶ 26 July 2014
کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: آنقدر آماده هستم که حتي دوست ندارم يک دقيقه را هم در ليگ چهاردهم از دست بدهم.

محمد نوري ابتدا در خصوص آخرين وضعيت مصدوميتش اظهار داشت: خوشبختانه پس از بررسي پزشکان مجرب مشخص شد که پاي من به دليل کشيدگي خفيف دارد و نيازي به ام‌آر‌آي نيست. انشاءالله از فردا دويدن‌هاي نرم و از دو روز ديگر تمرينات فشرده خودم را دنبال مي‌کنم.

به نقل از فارس، وي افزود: با توجه به آمادگي صددرصدم و اينکه يک بدنسازي فوق‌العاده را پشت سر گذاشته‌ام حاضر نيستم حتي يک دقيقه از بازي‌هاي ليگ را از دست بدهم و به همين دليل با تمام وجودم تمرين مي‌کنم که هر چه سريع‌تر به تمرينات گروهي برگردم.

نوري تاکيد کرد: ‌حتي حاضرم با عصا هم براي پرسپوليس به ميدان بروم و به سهم خودم در اين فصل حساس براي تيمم تاثيرگذار باشم. البته باز هم مي‌گويم خوشبختانه شرايطم خوب است و خطري من را براي بازي با نفت تهديد نمي‌کند. در کل با توجه به آمادگي که دارم روزهاي بسيار خوبي در انتظارم است.

نوري خاطرنشان کرد: ما کار بسيار سخت و حساسي را در اولين قدم مقابل نفت داريم و به هيچ چيزي به جز يک سه امتياز شيرين فکر نمي‌کنيم البته بايد ببينم قسمت من هم چيست اما با تمام وجودم انشاءالله در بازي با نفت با صلاحديد دايي به ميدان خواهم رفت تا بتوانم در خوشحال کردن هواداران‌مان سهيم باشم.

نوري در مورد انتشار رقم قرارداد بازيکنان نيز گفت: من فعلا در اين باره حرفي نمي‌خواهم بزنم اما ما هم دوست داريم که همه چيز مشخص باشد به نظر من همه هواداران بهتر مي‌دانند که ما چه مشکلاتي را با توجه به برنامه‌ريزي‌هايمان پس از عقد قرارداد براي زندگي خود داشتيم و چه اتفاقاتي افتاد. الان اجازه بدهيد فکر و ذکرمان فقط بازي با نفت و موفقيت در بازي اول است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی