بازدید 3365

مورينيو: با جذب شاو خودکشي مي‌کرديم

کد خبر: ۴۱۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶ 26 July 2014
سرمربي پرتغالي آبي‌پوشان لندني عنوان کرد اگر چلسي مدافع 19 ساله ساوتهمپتون را به خدمت مي‌گرفتند اوضاع اين تيم به هم مي‌ريخت.

منچستريونايتد اخيراً لوک شاو، دفاع چپ تيم ساوتهمپتون را با قراردادي چهار ساله به ارزش 37.5 ميليون يورو به خدمت گرفت. شاو 19 ساله که مي‌تواند قراردادش را براي يک سال ديگر هم تمديد کند، از منچستري‌ها هفته‌اي 200 هزار يورو حقوق خواهد گرفت که بالاترين حقوق دريافتي براي يک بازيکن نوجوان در دنياي فوتبال است.

به نقل از تسنيم، ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي با ابراز تأسف از اينکه رقابت براي جذب شاو را به منچستريونايتد واگذار کرده است، گفت: چلسي هم علاقمند به جذب لوک شاو بود ولي پرداخت چنين رقمي براي او ثبات بازي جوانمردانه مالي ما را برهم مي‌زد و از طرفي ديگر ممکن بود تعادل رختکن‌مان را بر هم بزند.

وي افزود: اگر قرار بود چنين رقمي را به يک فوتباليست 19 ساله که بازيکن خوب و فوق‌العاده‌اي است بپردازيم روز بعد درِ باشگاه بارها به صدا در مي‌آمد. ممکن بود بازيکني بيايد و بگويد که چطور مي‌شود من با سابقه 200 بازي و سهيم بودن در چندين عنوان قهرماني از يک بازيکن 19 ساله دستمزد کمتري مي‌گيرم؟! اگر اين کار را مي‌کرديم خيل سريع تعادل تيم بر هم مي‌خورد و دستي‌دستي خودمان را مي‌کشتيم!

آقاي خاص تصريح کرد: نمي‌خواهم باشگاه ديگري (منچستريونايتد) را بابت پرداخت چنين رقمي سرزنش کنم، چون آنها آزاد هستند تا هر رقمي که دوست دارند به بازيکنان موردنظرشان پرداخت کنند. در اين باره هم نظري ندارم ولي در خصوص چلسي بايد بگويم که اگر ما با اين رقم شاو را جذب مي‌کرديم تأثير منفي روي تيم مي‌گذاشت به خصوص وقتي او را با فيليپه لوييز مقايسه مي‌کرديم.

مورينيو در پايان خاطرنشان کرد: فيليپه براي برزيل بازي کرده، در اسپانيا به قهرماني رسيده، فاتح رقابت‌هاي اروپايي بوده و در فينال ليگ قهرمانان اروپا هم بازي کرده است ولي با اين وجود قيمت او پايين‌تر از اين جوان انگليسي است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی