بازدید 2488

رحماني: بحث کارت من سوءتفاهم است

کد خبر: ۴۱۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹ 26 July 2014
کاپيتان تيم فوتبال فولاد خوزستان درباره اعلام جعلي بودن کارت پايان خدمتش، گفت: کارت معافي من مشکلي ندارد و شش سالي است که با اين کارت بازي مي‌کنم.

بختيار رحماني اظهارکرد: شب گذشته در اين خصوص با آقاي تاج به صورت تلفني صحبت کردم و او گفت که ان‌شاءالله مشکلي پيش نيايد.

به نقل از ايسنا، وي ادامه‌داد: به هر حال در صحبتي که با آقاي تاج داشتم، همه چيز را براي او توضيح دادم و او گفت که در اين خصوص سوءتفاهمي بين سازمان ليگ و سازمان نظام وظيفه پيش آمده و مشکلي هم وجود ندارد.

هافبک تيم فوتبال فولادخوزستان با بيان اين‌که اصلا نگران اين موضوع نيستم و مشکلي هم وجود ندارد، گفت: من دانشجو هستم و کارت معافي من هم درست است. من صد درصد پيگير اين موضوع نيز هستم. ان شاءالله هيچ مشکلي هم پيش نمي‌آيد.

وي عنوان‌کرد: من پيش از اين‌که به جام‌جهاني هم بروم، پاسپورتم را تمديد کردم و کارت معافي من مشکلي ندارد و شش سالي است که با اين کارت بازي مي‌کنم.

رحماني با بيان اين‌که خوشايند نيست برخي‌ها چنين حاشيه‌هايي را براي فوتباليست‌ها به وجود آورند، گفت: من در ديدار فولاد با تراکتورسازي بازي خواهم کرد و گل هم مي‌زنم و هواداران فولاد اصلا نگران نباشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها