بازدید 4249

مادرشهید فلسطینی سران عرب را دعوت کرد

مادر شهید فلسطینی تاکید کرد: پس از آتش بس از همه سران کشورهای عربی دعوت می کنیم تا به محله الشجاعیه بیایند. الشجاعیه پایدار و آزاد باقی ماند.
کد خبر: ۴۱۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸ 26 July 2014
مادر شهید فلسطینی تاکید کرد: پس از آتش بس از همه سران کشورهای عربی دعوت می کنیم تا به محله الشجاعیه بیایند. الشجاعیه پایدار و آزاد باقی ماند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی القدس ، مادر شهید فلسطینی که بر سر سفره افطار در یکی از مدارس محل اسکان آوارگان فلسطینی نشسته بود گفت: خداوند لطف زیادی به ما دارد که به ما افتخار شهادت می دهد. ما در سر سفره افطار در پیشگاه الهی خجالت می کشیم. ما با وجود همه درد و رنج ها، امید خود را از دست نداده ایم. هر چه هم که طول بکشد ما دست متجاوزان را در نهایت کوتاه خواهیم کرد.

یک شهروند فلسطینی دیگر نیز با اشاره به وارد شدن خسارت های شدید به منطقه شجاعیه غزه در حملات رژیم صهیونیستی، گفت گویا در این منطقه زلزله روی داده است.

شهروند فلسطینی درباره خسارت های وارد شده به منطقه شجاعیه غزه در حملات اسرائیل گفت: ما خانه های خود را ترک کرده بودیم. خانه ها به طور کامل ویران شده است.

خبرنگار پرسید اسرائیل ادعا می کند که مراکز نظامی و مقاومت را هدف قرار می دهد؟

این شهروند پاسخ داد این صحت ندارد. اسرائیل مراکز غیرنظامی را هدف قرار داده و خانه های مردم را ویران کرده است.

یک جوان فلسطینی هم گفت: مردم نه اعضای حماس هستند نه جهاد اسلامی اما خانه های آن ها ویران شده است. همه منطقه نابود شده است. گویا زلزله رخ داده است. زمانی که گفتند بمباران شده است فکر نمی کردم تا این اندازه ویران شده باشد. در حملات موشکی اسرائیل به این منطقه خانه های چهار طبقه و پنج طبقه ویران شده است اما جهان عربی و اسلامی سکوت کرده اند و کاری نمی کنند.

خبرنگار پرسید آیا بعد از همه اتفاقاتی که افتاده است از مقاومت حمایت می کنید؟

جوان فلسطینی گفت: من از مقاومت و ادامه مقاومت حمایت می کنم حتی با وجود ویرانی، قتل و زیاد بودن تعداد شهدا، از ادامه مقاومت حمایت می کنم زیرا منتظر پیروزی هستیم و بعد از جنگ فقط منتظر پیروزی هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار