بازدید 6405
۹

2 جنایت خانوادگی در پی مشاجره لفظی

کد خبر: ۴۱۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹ 26 July 2014
عاملان دو جنایت خانوادگی بعد از دستگیری، مشاجره لفظی را انگیزه ارتکاب قتل اعلام کردند.

به گزارش شرق، در یکی از این جنایت‌ها دو برادر نوجوان پدر خود را از پا درآوردند و در جنایت دوم مردی خواهرزاده 16ساله‌اش را به قتل رساند.

 کارآگاهان جنایی استان فارس بعد از آنکه مطلع شدند مردی بر اثر اصابت چاقو در بیمارستان فوت شده است به آنجا رفتند و تحقیقات خود را آغاز کردند. آنها متوجه شدند مقتول مردی میانسال است که توسط دو پسر خود هدف ضربه چاقو قرار گرفته است.

پلیس بعد از افشای این موضوع برای دستگیری دو برادر وارد عمل شد اما متهمان که 16 و 17سال دارند گریخته و به مکان نامعلومی رفته بودند. کارآگاهان تحقیقات گسترده‌ای را برای ردیابی متهمان انجام دادند و سرانجام آنها را یک روز بعد از وقوع قتل به دام انداختند.

 دو برادر وقتی تحت بازجویی قرار گرفتند به ارتکاب قتل اعتراف کردند و گفتند از مدتی قبل با پدرشان بر سر مسایل جزیی اختلاف داشتند تا اینکه روز حادثه مشاجره‌ای میان آنها درگرفت و از شدت خشم با چاقو به پدر خود حمله‌ور شدند سپس از ترس پا به فرار گذاشتند.

کارآگاهان جنایی استان اصفهان نیز بعد از اینکه از مرگ پسری 16ساله به نام میثم در بیمارستان آگاه شدند تحقیقات خود را آغاز کردند. پدر میثم در بازجویی‌ها گفت برادر همسرش مرتکب این قتل شده است. ماموران بعد از جمع‌آوری اطلاعات اولیه به خانه متهم رفتند و او را در حالی دستگیر کردند که قصد داشت بار سفر ببندد و فرار کند.

 متهم بعد از انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و به کارآگاهان گفت: «خواهرم مدتی بود که با میثم اختلاف داشت به همین دلیل از من خواست با او صحبت کنم من نیز روز حادثه چاقویی را از خانه برداشتم. قصدم این بود که میثم را بترسانم وقتی به خانه او رفتم با هم مشغول صحبت شدیم و درگیری لفظی پیدا کردیم من که به شدت عصبانی شده بودم ناگهان چاقو را بیرون کشیدم و دو ضربه به او زدم. اصلا قصد چنین کاری نداشتم اما در آن هنگام نتوانستم خودم را کنترل کنم. میثم همان طور که روی زمین افتاده بود و خونریزی داشت به من گفت دایی چرا این کار را کردی؟ من که به شدت ترسیده بودم فرار کردم و از طریق یکی از بستگانم شنیدم میثم بعد از انتقال به بیمارستان فوت شده است. از کاری که کردم پشیمان هستم.»

بنابر این گزارش متهمان هر دو پرونده در بازداشت به سر می‌برند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
 خواهرش گفته كه با پسرم صحبت كن يارو چاقو ورداشته رفته سراغ خواهرزادش، اگر ميگفت كه باهاش دعوا كن لابد با كلاشينكف يا ار پى جى يا يه چيزى در همين حدودا ميرفت، دست مريزاد دائى بافكر!!!
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کار مشاوره دادن کار هر کسی نیست باید تخصص داشت چرا به مشاوران وروانشناسان مراجعه نکیم
تا شاهد چنین فجایعی ننباشیم
------------------------------------------------------
پدر کشی چرا وبه چه عللی در رفتا جوانان نمود پیدا میکند کدام رفتار پرورشی ما غلط بوده که این افراد ظهور کرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
همه معظلات اجتماعي ما از لقمه حرام روابط ناسالم هست و بس
دایی می خواسته صحبت کنه زده خواهرزاده اش را کشته تازه میگه می خواستم بترسونمش إإإإإإإإإإإإ این بدبخت رو که به جای ترسوندن زهره ترک کرده...
دراین میان باید دنبال لقمه حرام گشت
خواهرم مدتی بود که با میثم اختلاف داشت به همین دلیل از من خواست با او صحبت کنم من نیز روز حادثه چاقویی را از خانه برداشتم. قصدم این بود که میثم را بترسانم وقتی به خانه او رفتم با هم مشغول صحبت شدیم و درگیری لفظی پیدا کردیم من که به شدت عصبانی شده بودم ناگهان چاقو را بیرون کشیدم و دو ضربه به او زدم. اصلا قصد چنین کاری نداشتم اما در آن هنگام نتوانستم خودم را کنترل کنم.
عجب آدم احمقی بوده طرف؟
اين دايي بيشرف كه كنترل رفتار و اعصابش دست خودش نيست, بيجا ميكنه, كه چاقو حمل كنه.
آخه هدف از حمل چاقو چيه؟؟؟؟ چيزي غير از قتل؟
دایییییی!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل