بازدید 7326

تماس یک زن با پلیس از اسارتگاه آدم‌ربای آشنا

کد خبر: ۴۱۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵ 26 July 2014
تلفن همراه، زن جوان را از چنگ شوهر آدم ربای آشنا نجات داد.

به گزارش ایران، زنی  جوان که شوهر سابقش او را ربوده بود با تلفن همراه از پلیس کمک خواست و خودش را نجات داد.

«سکینه» و «محسن» اهل یکی از روستاهای «جوین» خراسان رضوی هستند، آنها 8 سال پیش با هم ازدواج کردند و حالا دو پسر به نام‌های علی اکبر 7 ساله و مهدی سه ساله دارند.

زن 29 ساله و شوهر 31 ساله‌اش  با هم اختلافات خانوادگی شدیدی پیدا کردند و 4 ماه پیش، پس از جر و بحث‌های تکراری و خسته‌کننده، کارشان به دادگاه  کشید و از هم جدا شدند.

محسن پس از مدتی  به سراغ همسر سابقش رفت و از او خواست زندگی مشترک خود را از سر بگیرند اما سکینه به هیچ قیمتی حاضر نبود به ازدواج دوباره با این مرد تن بدهد.

محسن تلاش می‌کرد سکینه را راضی کند. مرد جوان وقتی دید همسر سابقش کوتاه نمی‌آید تصمیم عجیبی گرفت. او سکینه را ربود تا خواسته‌اش را عملی کند و زندگی دوباره خود را با همسر سابقش از سر بگیرد.
 
  تماس زن آشفته

ساعت یک بعد از ظهر دوشنبه گذشته بود که سکینه با تلفن همراهش  سراسیمه با 110 تماس گرفت و  گفت  مردی  به نام محسن  او را ربوده و داخل صندوق عقب خودروی پراید زندانی‌اش کرده است.

زن جوان در حال صحبت بود که تماس تلفنی قطع شد. دقایقی بعد، او دوباره تماس گرفت.

افسر پلیس پس از گفت‌وگو  با این زن او را راهنمایی کرد که چگونه با کشیدن سیم مخصوص در صندوق عقب، در را باز کند.  در این لحظه، سکینه در را باز کرد  و با نگاه به اطراف به پلیس گفت در کمربندی شهر جوین به مقصد نامعلوم در حرکت  هستیم.

سرهنگ «آقابیگی» رئیس پلیس جوین در این باره گفت: گشت یگان امداد پلیس جوین به محض دریافت این گزارش در محل حاضر شده و خودروی پراید را متوقف کرد.

وی افزود: زن جوان از چنگ آدم‌ربا آزاد و متهم  دستگیر شد.

رئیس پلیس جوین خاطرنشان کرد: متهم در اعترافات خود بیان داشته همسر سابقش در حال عبور از کوچه‌ای خلوت بوده که او کنارش متوقف و با حالتی خشن زن جوان را داخل صندوق عقب انداخته و متواری شده است.

براساس این گزارش، با دستور قاضی «میرکمالی»، جانشین  دادستان عمومی و انقلاب شهر جوین مرد آدم‌ربا روانه زندان شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
اااااااا...!
من الان انگشتم لای دندونمه!
در حیرتم که آخرش که چی- مثلا ابله رسیدی خونتون می خوای یه زندگی عاشقونه در پیش بگیری - شایدم ظرفات رو بشوره - شایدم بچه ها نق میزنند - پسر عقل من که به هیچ کجا قد نمیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
بسیار زیبا بود شایسته است یک سریال بر این اساس ساخته شود
عقل كه نيست جون در عذابه
روانه زندان بشه که چی ؟
دوباره آزاد بشه ؟؟؟
سلام احتمالا مرد بیکار بوده ومخارج فرزندانش را نداشته بااین نقشه می خواسته بره زندان بعدا باهم اشتی می کنند ازاین ستون به آن ستون فرج است یاعلی مدد.
پرایدش بنزینی بوده ها. چون صندوق عقبش برا یک آدم جا داشته.
معلومه آدم نداری نبوده که پراید بنزینی سوار هست.
به نظرم زنه الکی هول کرده
نمیکشتتش که میذاشت میبردش خونه بعد بی سر وصدا فرار میکرد یا یه جوری مرده رو خامش میکرد با صحبت کردن گولش میزد و بعدشم در میرفته
مرده میخواسته زندگی متلاشی شده شو به هر قیمتی احیا کنه.
محمد جان هنوز خیلی از شهرهای کشور وحتی مراکز استانها گاز کشی نیستن
شاید شما هم در شرایط این آقا قرار یگیرید دست به همچین کاری بزنید.قضاوت نکنید.مرتکب قتل و غارت نشده.خواسته دوباره به خودشون فرصت بده.بعضی مواقع واقعا آدم نمی دونه چیکار کنه خصوصا در مسایل و دعواهای زن و شوهری.چون زنها دیوانه کننده هستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
بابا دیوانه کننده بابا دیوانه شده بابا دیوانه
محمد جون ! !بابا انشتین .... بابا نابغه ... بابا پوارو ... تو که دست خانم مارپل و شرلوک هولمز و از اونم بالاتر مرداک رو از پشت بستی
خوب لابد طلاق شون رجعی بود یارو هم دوباره رجوع کرده
.خب آخه خوب نیست که در زناشویی دیگران دخالت کنیم . خواستم از نظر اقتصادی یک نظر از من در این صفحه ثبت شده باشه. همین بخدا
:)
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها