بازدید 8397

جاسوسان تلمود، رویکرد امنیتی آیین یهود

جاسوسان تلمود از معدود کتبی است که به بررسی رویکرد امنیتی اطلاعاتی آیین یهود پرداخته و با ارائه اطلاعات از منابع مستند، زیر ساخت‌های اطلاعاتی صهیونیست ها را به تحلیل نشسته است. اين كتاب حاصل سال‌ها تحقيق و پژوهش مولف بوده است كه مورد تاييد اهل فن و روحانيت آشنا به اين حوزه قرار گرفته است.
کد خبر: ۴۱۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶ 26 July 2014
یشیوا هسدیر از جمله مدارس ديني نظامي است كه در عرصه جذب پيروان ديني صهيونيست براي انجام خدمت نظامي در ارتش فعاليت مي‌كند. همه مديران مدارس یشیوا هسدیر از آموزشگاه «مركاز هاراو» فارغ التحصيل شده‌اند. پيروان حاخام‌هاي آموزشگاه مركاز هاراو كه اداره مدارس يشيفوت ههسدير را عهده دارند، به دانش‌آموزان سرباز خود مي‌گويند كه تمامي تلاش خود را براي در اختيار گرفتن پست‌هاي كليدي ارتش به كار گيرند. بنابر اعلام اداره كل نيروي انساني ارتش اسرائيل، اغلب فرماندهان و اعضاي يگان‌هاي ويژه ارتش نظير ستاد مشترك و... یگان دودیوان، از فارغ التحصيلان اين مدارس هستند. اهميت اين مدرسه تنها بدين‌جا ختم نمي‌شود. بسياري از يهوديان به اصطلاح متدين و افراطي در گروهاني موسوم به گروهان نخبگان وابسته به تيپ‌هاي پياده ارتش خدمت مي‌كنند، به طوري كه 60 درصد فرماندهان و اعضاي اين گروهان كه در لشگر پياده گیواتی (به عربی: لوا جفعاتى) خدمت مي‌كنند، از يهوديان به اصطلاح متدين و افراطي هستند......

به گزارش تابناک، اگر علاقمند به خواندن ادامه مطلب هستید، آن را در کتاب جاسوسان تلمود جستجو کنید، تا به علل قساوت و شرارت صهیونیست ها در غزه مظلوم پی ببرید.
جاسوسان تلمود از معدود کتبی است که به بررسی رویکرد امنیتی اطلاعاتی آیین یهود پرداخته و با ارائه اطلاعات از منابع مستند، زیر ساخت‌های اطلاعاتی صهیونیست ها را به تحلیل نشسته است. اين كتاب حاصل سال‌ها تحقيق و پژوهش مولف بوده است كه مورد تاييد اهل فن و روحانيت آشنا به اين حوزه قرار گرفته است.
این کتاب که در 468 صفحه توسط انتشارات دیده بان به چاپ رسیده است، مشتمل بر 11 فصل به این شرح می باشد:
معرفی کتاب جاسوسان تلمود
فصل نخست با «پيشينه‌ تاريخي اطلاعات يهود»، آغاز شده و سابقه فعالیت‌های اطلاعاتی یهودیان را از دو نگاه روایات یهودی و روایات قرآنی، بررسی کرده است.
در فصل دوم به «اصول اطلاعاتي در منابع دینی يهود» پرداخته و بخش های امنیتی- اطلاعاتی تورات و فتاوای اطلاعاتی فقهای یهودی در تلمود، كه براي خواننده جذاب خواهد بود را آورده است.
بررسي خصوصيات و صفات منحصر به فرد يهوديان، مطالب فصل سوم را تشکیل می‌دهد که با عنوان «منش اطلاعاتي قوم یهود»، از آن یاد شده است.

فصل چهارم «شگردهای اطلاعاتی یهود» نام گرفته است که جهت آشنايي با این قبیل شگردها، به تعدادي از آن‌ها از جمله يهود مخفي، زبان عبري، نام پوششي، فرقه‌گرایی، نفوذ در سرويس‌هاي جاسوسي دنيا و ازدواج‌هاي اطلاعاتي اشاره گردیده است.

«رویکرد اطلاعاتی یهود در صدر اسلام»، پنجمین فصل کتاب را به خود اختصاص داده است. تشریح چگونگی حمله خزنده یهود مخفی به اسلام نوپا و هم‌چنين مقابله اطلاعاتی رسول اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله، از جمله مطالبی است که در این فصل نویسنده به آن پرداخته است.

فصل ششم نیز به «رویکـرد اطلاعـاتی یهود در برابـر مسیحیت» اشاره و چگونگی خنـثی نمودن آموزه‌های این دین انقلابی توسط سازمان جاسوسی یهود تشریح شده است.

فصل هفتم «تأثیرپذیری یهودیان از آموزه‌های دینی» نام دارد. ضرورت بررسي تأثيرپذيري آحاد مردم يهود از دستورات حاخام‌ها، از ديگر موضوعاتي است كه مورد توجه قرار گرفته است.
در هشتمین فصل کتاب، به «بررسي انديشه تئوريسين‌هاي يهود» پرداخته اند. كاهنان قوم، مبادرت به صدور فتاوایی نموده‌اند كه برتري این قوم، هميشه محفوظ بماند. بیشتر اين فتاوا با دیدگاه امنيتي- اطلاعاتي حاكم بر تفكرات كاهنان صادر شده و در قالب تفاسير توراتي يا استفتائات تلمودي، در اختيار قوم یهود قرار گرفته است.

برای فهم چگونگی نهادینه شدن نظام حقوقي شرعي در سيستم قضايي رژیم صهیونیستی، باید فتاوای فقهای یهود را بررسی مصداقی نمود. به همین دلیل فصل نهم به «نظام حقوقی یهود در مجازات جاسوسان» اختصاص داده شده است.

در فصل دهم که «جاسوسان تلمود» نام دارد، در خصوص تاریخ شکل‌گیری جامعه اطلاعاتی رژیم اشغالگر قدس و تعدادی از عملیات‌هایی که توسط جاسوسان یهودی به نفع این رژیم انجام شده، مورد بررسی و خیانت یهودیان به وطنی که در آن به دنیا آمده‌اند، در معرض قضاوت قرار گرفته است.

بخش پایانی به کتابنامه، اعلام و تصاویر اختصاص دارد که در فصل یازدهم مورد مطالعه خوانندگان محترم قرار خواهد گرفت.

مطالعه این کتاب ارزشمند در آستانه روز جهانی قدس را غنیمت شمرده تا امسال فریاد مرگ بر اسرائیل را نه از حنجره بلکه از قلب مان به گوش همه آزادیخواهان جهان برسانیم. انشاالله

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل