بازدید 4696

پدیده همگام با مردم ایران همراه با مردم فلسطین

همه ساله در آخرین جمعه ماه رمضان، مردم همیشه در صحنه ایران روز قدس را برپا می‌دارند.
کد خبر: ۴۱۹۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰ 26 July 2014
همه ساله در آخرین جمعه ماه رمضان، مردم همیشه در صحنه ایران روز قدس را برپا می‌دارند.

ملت ایران که همواره و در هر مکان نشان داده‌اند که یار و یاور مظلومین جهان هستند، در این روز به یاد مردم مظلوم فلسطین و ظلمی که بر آنان می‌شود، به پای می‌خیزند و یاد و خاطره سال‌ها انتفاضه و دفاع مظلومان فلسطینی از خانه و کاشانه خویش را پاس می‌دارند.

روز گذشته هم مطابق با سنت هر ساله، مردم همیشه در صحنه ایران به صحنه آمدند تا صدای حمایت خود را از مردم فلسطین به گوش جهانیان برسانند. گروه شرکت‌های پدیده شاندیز نیز مطابق همیشه در این فعالیت باشکوه اجتماعی پیش‌قدم شده و مراسم راه‌پیمایی را با حضور اکثریت اعضای خود برگزار کرد، لازم به ذکر است که این شرکت همواره در جشن‌ها، راه‌پیمایی‌ها و دیگر مراسم‌ها شرکت فعال داشته و خود زمینه‌ساز برگزاری خیلی از این مراسم بوده‌است.

در سال 93  و در روز قدس نیز مدیران ارشد پدیده با توجه به فرمایشات بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در جهت بیداری و افزایش بصیرت مسلمانان جهان در برابر مستکبران شرکت داشتند و به همراه جمع کثیری از مهندسان، مدیران، کارگران، پرسنل رستوران و دفاتر فروش و تیم فوتبال خود با حضور در محل پروژه پدیده شاندیز، حمایت خود از ملت آزادی‌خواه و مظلوم فلسطین اعلام کردند.

تمامی مدیران، مهندسین، اعضای تیم فوتبال و کارکنان مجموعه بزرگ پدیده شاندیز به صحنه آمدند تا فریاد همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین به گوش جهانیان برسانند. در این مراسم که ساعت 10 و نیم صبح آغاز شد، افراد شرکت‌کننده در تظاهرات، حرکت خود را از مجموعه پدیده به سمت میدان شهدا و مسجد جامع شاندیز آغاز کردند. همچنین در این مراسم، پلاکاردهایی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تهیه شده‌بود که روی آن‌ها عبارتی از قبیل فلسطین زنده است و مرگ بر اسراییل به چشم می‌خورد. در این مراسم بیش از 4 هزار نفر در آن شرکت داشتند.

گفتنی است این مراسم همزمان در مشهد، کیش و 25 شهر دیگر که نمایندگی دفاتر فروش سهام پدیده شاندیز در آن قرار دارد ، در حرکتی هماهنگ اقدام به شرکت در راهپیمایی روز قدس نموده اند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار