بازدید 2673
می‌خواهیم اولین گام را محکم برداریم

منوچهری: امیدوارم لیگ را با گل زدن به استقلال شروع کنم

کد خبر: ۴۱۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲ 26 July 2014
مهاجم تیم فوتبال راه‌آهن گفت: امیدوارم لیگ‌برتر را با گل زدن مقابل استقلال شروع کنم تا جایگاه مناسبی در راه‌آهن به دست بیاورم.

امین منوچهری در  گفت‌وگو با  تسنیم، در مورد راه‌آهن که خیلی‌ها معتقدند تیم ناشناخته‌ای است عنوان کرد: تیم ما تقریبا ناشناخته است اما در این مدت خیلی خوب تمرین کردیم و زحمات زیادی کشیدیم. راه‌آهن رفاقتی بسته شد و خیلی از بازیکنان روی مبلغ قرارداد حساسیت نشان ندادند. من هم برایم این موضوع زیاد مهم نبود و همه ما انگیزه زیادی داریم تا توانایی‌های خودمان را ثابت کنیم.

وی درباره اولین بازی راه‌آهن در لیگ چهاردهم که پنج‌شنبه هفته جاری برابر استقلال برگزار می‌شود، گفت: فکر می‌ کنم استقلال شناخت زیادی از ما نداشته باشد ولی ما با تماشای دو مسابقه این تیم، تا حدودی شناخت پیدا کردیم. استقلال تمام توانش را در این دو بازی در جام شهدا نگذاشت و در بازی با راه‌آهن شرایط متفاوتی خواهد داشت. آنها تیم بزرگی هستند ولی ما تلاش می‌ کنیم اولین گام را محکم برداریم.

منوچهری گفت: دیدار با استقلال و پرسپولیس نه تنها برای من بلکه برای همه بازیکنان یک بازی ویژه است. من دوست دارم اولین بازی در لیگ را با گل زدن مقابل استقلال شروع کنم تا خودم را نشان دهم و جایگاهم را تثبیت کنم. امیدوارم در این بازی گل بزنم اما موفقیت راه‌آهن برای من در اولویت قرار دارد. اگر تیم ما امسال خوب نتیجه بگیرد قطعا من هم به عنوان بازیکن از این موضوع استفاده خواهم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار