بازدید 1874
رقابت های بین المللی جایزه بزرگ فیلا - باکو؛

فرنگی کاران امروز روی باسکول می روند

کد خبر: ۴۱۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶ 26 July 2014
 اعضای تیم منتخب کشتی فرنگی ایران عصر امروز (شنبه) برای حضور در رقابت های جایزه بزرگ فیلا به روی باسکول می روند.

به گزارش ایرنا از فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ فیلا جام حیدر علی اف آذربایجان فردا (یکشنبه) در شهر باکو برگزار می شود.

مراسم وزن کشی کلیه اوزان کشتی فرنگی عصر امروز برگزار می شود که نفرات تیم منتخب کشتی فرنگی به روی باسکول خواهند رفت.

اسامی نفرات تیم ایران در این رقابت ها به شرح زیر است:

59 کیلوگرم: سامان عبدولی

71 کیلوگرم: محمدجعفر توسلی

80 کیلوگرم: میلاد خسروی

85 کیلوگرم: حسین نوری- داود اخباری

در روز نخست رقابت های کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا در باکو احسان لشگری و مرتضی رضایی به مدال نقره و برنز اوزان 86 و 74 کیلوگرم دست یافتند.

رقابت های کشتی آزاد جایزه بزرگ فیلا جام حیدر علی اف روز گذشته (جمعه) با حضور 4 نماینده ایران در شهر باکو کشور جمهوری آذربایجان برگزار شد.

در وزن 86 کیلوگرم: احسان لشگری در دور نخست با نتیجه 11- 6 از سد سباستین جزیرزانسکی از لهستان گذشت و در دور دوم نیز با نتیجه 10 – یک از سد ابراهیم یوسبوف از آذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

لشگری در این مرحله نیز با نتیجه 8- 6 الکساندر گوستیف از آذربایجان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار مقابل شامیل کودیا ماگمداف از روسیه 2- صفر شکست خورد و به مدال نقره رسید.

در وزن 74 کیلوگرم مرتضی رضایی در دور اول با نتیجه 7- صفر آندرزج سوکالسکی از لهستان را شکست داد و در دور دوم با نتیجه 6- 3 از سد اشرف علی اف ازآذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 6- 3 مغلوب جبرئیل حسن اف از آذربایجان شد و به دیدار رده بندی رفت. رضایی در این دیدار با نتیجه 7- صفر از سد گامید دژالیلوف از تاجیکستان گذشت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 57 کیلوگرم یونس سرمستی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9- 7 مغلوب رستم آمپار از روسیه شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، سرمستی حذف شد.

در وزن 125 کیلوگرم عبداله قمی در دور نخست با نتیجه 5- 3 مغلوب آلن زاسایف از اوکراین شد و با توجه شکست این کشتی گیر در دور بعد، قمی از دور رقابت ها کنار رفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار