بازدید 1470

رییس فدراسیون کلمبیا کناره گیری پکرمن را رد کرد

کد خبر: ۴۱۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴ 26 July 2014
رییس فدراسیون فوتبال کلمبیا اخبار مربوط به تمایل نداشتن خوزه پکرمن به ادامه همکاری با تیم ملی فوتبال این کشور را رد کرد.
ر
به گزارش ایرنا ازالدوری والکاس قطر، ˈلویس پیدویا ˈافزود: مذاکره با پکرمن در خصوص قرارداد جدیدش بافدراسیون فوتبال کلمبیا بطورقطع انجام می شود.

رییس فدراسیون فوتبال کلمبیا جمعه شب درگفت وگو با رادیوˈکاراکولˈ اظهار داشت: من با ˈپاسکوال لیزکانوˈ مدیر برنامه های خوزه پکرمن دیدار و درخصوص زمان آغاز مذاکره با وی که احتمالا هفته نخست آگوست /دهم الی هفدهم مرداد / خواهد بود صحبت کردم . 

رییس فدراسیون فوتبال کلمبیا ادامه داد: اخیراˈ اخباری مبنی بر اقدام پکرمن به تحویل دادن خانه ای که درآن زندگی می کرد، منتشر شده که رسانه ها این موضوع را به احتمال قطع همکاری وی با فدراسیون فوتبال تلقی کردند.

او گفت: پکرمن بعد ازجام جهانی 2014 خانه اش را برای مسافرت و استراحت مدتی ترک کرد، اما هیچ وقت نگفته که نمی خواهد بافدراسیون فوتبال کلمبیا درخصوص هدایت تیم ملی فوتبال این کشور قطع همکاری کند.

وی افزود: فدراسیون فوتبال کلمبیا بارها ظرف چند روز اخیر اعلام کرد که قصد ندارد مربی تیم ملی این کشور تغییر دهد.

خوزه پکرمان برای نخستین بار درتاریخ حضور کلمبیا درجام های جهانی توانست این تیم رادر بیستمین دوره دربرزیل به مرحله یک هشتم پایانی برساند. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل