بازدید 1822

چک: نمی‌خواهم نیمکت‌نشین باشم

کد خبر: ۴۱۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰ 26 July 2014
سنگربان کهنه‌کار آبی‌پوشان لندنی تأکید کرد نمی‌خواهد نیمکت‌نشین تیبو کورتوا باشد.

به گزارش تسنیم، پتر چک از زمانی که در سال 2004 از تیم فوتبال رن فرانسه به چلسی پیوست همواره دروازه‌بان شماره یک این تیم بوده است ولی حالا با بازگشت تیبو کورتوا به استمفوردبریج که به مدت سه سال به طور قرضی برای اتلتیکومادرید بازی کرد، رقابت برای قرار گرفتن درون دروازه آبی‌پوشان لندنی برای این دروازه‌بان 32 ساله سخت‌تر از گذشته شده است.

چک در پی تساوی یک بر یک چلسی در دیدار دوستانه مقابل ولفسبورگ آلمان در اتریش به خبرنگاران گفت: نمی‌خواهم نیمکت‌نشین باشم به همین خاطر تمام تلاشم را خواهم کرد تا در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرم. نمی‌خواهم در مورد اما و اگرها صحبت کنم و باید ببینیم که عملکردم در فصل پیش‌رو چطور خواهد بود و چه اتفاقی هم خواهد افتاد.

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی پیش از این عنوان کرده بود که اگر چک و کورتوا از بودن در استمفوردبریج خوشحال باشند به هیچکدام از این دو دروازه‌بان اجازه جدایی نخواهد داد.

وی افزود: می‌دانید که همیشه بهترین عملکردم را برای چلسی داشته‌ام و توان توانم را در این راه گذاشته‌ام. از این پس نیز همینطور خواهد بود و تلاش خودم را خواهم کرد تا با شروع فصل جدید تا جای ممکن آماده باشم. البته این مورینیوست که در نهایت تصمیم می‌گیرد که چه کسی درون دروازه بایستد و ترکیب تیمش در بازی اول، دوم، سوم و مابقی بازی‌ها چطور باشد.

دروازه‌بان 32 ساله آبی‌پوشان لندنی در پایان خاطرنشان کرد: این موضوع به بازیکنان بستگی دارد که به مربی خود نشان دهند که تا چه حد آماده هستند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم، پس تمام تلاشم را در تمرینات می‌کنم تا ژوزه مورینیو را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم متقاعد کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل