بازدید 1216
حریفان رازهایشان را در مسابقات جهانی رو نمی‌کنند

اقلیمی:بیشتر از گوانگجو مدال می‌گیریم

کد خبر: ۴۱۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹ 26 July 2014
مدیر تیم‌های ملی آبهای آرام اعتقاد دارد ورزشکاران این رشته نسبت به دور قبل در بازی‌های آسیایی امسال بیشتر از 3 مدال می‌گیرند.

ایرج اقلیمی در گفت‌وگو با  فارس، درباره شرایط قایقرانان در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان، گفت: این مسابقات برای دومین بار برگزار شد و تیم ملی ایران برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت کرد که نتایج راضی‌کننده بود. 4-3 ورزشکار ما به فینال A راه پیدا کردند و توانستیم آنها را به آمادگی بهتری برسانیم.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها تیم‌هایی مانند چین، ژاپن، قزاقستان و ازبکستان حضور داشتند و توانستیم از حریفان ارزیابی کنیم. به هر حال این کشورها سال‌ها از ما جلوتر بودند و در دوره قبل هم توانستیم از 12 ماده فقط 3 مدال بگیریم، اما امسال شانس بیشتری داریم.

مدیر تیم‌های ملی آبهای آرام با بیان اینکه با همه ماده‌های این رشته برای حضور در بازی‌های آسیایی موافقت شده، عنوان کرد: امسال در 11 ماده شرکت می‌کنیم. این مسابقات با قهرمانی آسیا متفاوت است و همه برای مدال می‌آیند. حتی اگر شما روی تایپه حساب نکنید ممکن است ببینید در این مسابقات به دنبال مدال است. کشورها رازهایی دارند که در مسابقات جهانی رو نمی‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر