بازدید 1986
قربانی:

آمادگی توقف پرسپولیس را داریم

کد خبر: ۴۱۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴ 26 July 2014
مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: همه بازیکنان تیم انگیزه و آمادگی دارند تا پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کنیم.

علی قربانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اردوی تیم فوتبال نفت تهران در کردان کرج گفت: خوشبختانه اردوی خوبی در کردان داشتیم و صبح و بعدازظهر تمرین کردیم که در این مدت هم دو بازی دوستانه برگزار کردیم که هردو بازی را هم با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

وی ادامه داد: من امید زیادی به این تیم دارم چراکه تیم سال گذشته با چند تغییر حفظ شده و انگیزه تیم ما بالاست و به نظرم امسال هم می‌توانیم حداقل سهمیه آسیایی را بگیریم.

قربانی درباره عملکرد سال گذشته نفت تهران در لیگ برتر اظهار داشت: سال گذشته تیم‌ها روی ما حساب نمی‌کردند و ما چراغ خاموش جلو آمدیم اما امسال شناخت‌ها از تیم ما بیشتر شده و دید حریفان به ما تغییر کرده است و اگر بخواهیم نتایج سال گذشته را تکرار کنیم باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

وی درباره شرایط خودش و اینکه انتظارات از او در لیگ چهاردهم زیاد است گفت: سال قبل هم می‌توانستم بیشتر بازی کنم که این اتفاق نیفتاد اما این آمادگی را دارم که امسال بازی کنم و امیدوارم جایگزین خوبی برای مهاجمان جدا شده‌مان باشم.

مهاجم نفت تهران درباره قرعه این تیم در لیگ برتر هم ادامه داد: فکر می‌کنم از خوش‌شانسی ما بود که در هفته اول با پرسپولیس بازی کنیم. این تیم هوادار دارد و در زمین خودش کار می‌کند اما فکر می کنم هنوز به آمادگی کامل نرسیدند و این عدم هماهنگی می‌تواند به نفع ما باشد و در این بازی نتیجه بگیریم.

قربانی در پایان درباره دیدار نفت تهران در مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس یکی از رقبای اصلی ماست اما همه تیم این انگیزه را دارند که پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی