بازدید 1742

گیگز: فان خال خیلی به فرگوسن شبیه است

کد خبر: ۴۱۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴ 26 July 2014
مربی منچستریونایتد با تمجید از لوئیس فان خال او را مربی‌ای توصیف کرد که ویژگی‌هایی شبیه آلکس فرگوسن دارد.

به گزارش ایسنا، منچستریونایتد این فصل با لوئیس فان خال هلندی در اردوی پیش فصل خود در کشور آمریکا حضور دارد. این مربی هلندی که در جام جهانی بیستم هدایت لاله‌های نارنجی را به عهده داشت امیدوار است تا بتواند منچستریونایتد را بار دیگر به اوج بازگرداند.

رایان گیگز دستیار لوئیس فان خال به تمجید از این مربی هلندی پرداخت و او را فرگوسنی دیگر توصیف کرد. گیگز که رکورددار بازی در لیگ برتر انگلیس است با تمجید از لوئیس فان خال گفت: من در فان خال چیزهایی را می‌بینم که شباهت‌های زیادی به سر آلکس فرگوسن دارد. هر دوی آن‌ها مربیان بزرگ و خوبی هستند و موفقیت‌هایی که در گذشته داشتند این موضوع را به خوبی اثبات می‌کند.

گیگز که با روزنامه تلگراف انگلیس صحبت می‌کرد ادامه داد: هم فرگوسن و هم فان خال جزو مربیانی هستند که بیشترین کارایی را از بازیکنان‌شان می‌گیرند. من از بازی کردن با فان خال لذت می‌برم. او مربی با صلابتی است که توانست در جام جهانی ارزش‌های خود را به خوبی نشان دهد. مطمئنم که فان خال در منچستر موفق خواهد شد و بار دیگر این باشگاه را به دوران اوج بازمی‌گرداند.

منچستریونایتد پس از رفتن ریو فردیناند، نمانیا ویدیچ و پاتریس اورا در خط دفاع خود با مشکل کمبود بازیکن مواجه شده است. رایان گیگز معتقد است جوانان منچستریونایتد می‌توانند مشکل کمبود بازیکن را جبران کنند. گیگز در پایان گفت: مطمئنم بازیکنانی مثل جانی اوانس، کریس اسمالینگ و فیل جونز می‌توانند به خوبی در خط دفاع منچستر عمل کنند. فان خال مربی‌ است که می‌تواند با جوانان نشان دهد که آن‌ها بازیکنان کوچکی نیستند.

منچستریونایتد در اولین دیدار با هدایت لوئیز فان خال موفق شد در دیداری دوستانه با 7 گل لس آنجلس گلکسی را شکست دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر