بازدید 1807
خوش‌نظر:

مبلغ اعلام شده بازیکنان سایپا واقعی است

کد خبر: ۴۱۹۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸ 26 July 2014
سرپرست تیم سایپا معتقد است شفاف‌سازی قراردادها به سالم‌سازی فوتبال کمک می‌کند.

حسین خوش نظر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره انتشار مبالغ قرارداد بازیکنان سایپا اظهار کرد: برخلاف برخی اظهار نظرها باید بگویم مبالغی که ما منتشر کردیم 100 درصد واقعی است. البته تعدادی از بازیکنان با ما قرارداد چند ساله بسته‌اند و تعدادی دیگر از قبل قرارداد داشتند و فقط تمدید کردند.

وی افزود: معقدم انتشار مبالغ قراردادها کاری خوب و شایسته است و می‌تواند به سالم سازی فوتبال کمک کند. البته نباید فراموش کنیم قرادادها محرمانه است و ما هم در جهت شفاف سازی آنها را منتشر کردیم.

سرپرست تیم سایپا درباره برگزاری اردوی تیم سایپا در ترکیه نیز گفت: اردوی بسیار خوبی را برگزار کردیم. امکاناتی که کمپ تمرینی ما داشت واقعا بی نظیر بود. در ترکیه به دور از هرگونه حاشیه‌ای، صبح و بعد از ظهر تمرین کردیم و در حال حاضر نیز به آمادگی مطلوبی رسیده‌ایم. از مدیریت باشگاه نیز به خاطر فراهم کردن چنین امکاناتی تشکر می‌کنم.

وی در پایان به قرعه کشی لیگ چهاردهم اشاره و خاطر نشان کرد: برای ما تفاوتی ندارد که در هفته اول مقابل چه تیمی قرار می‌گیریم. برای ما مهم انجام یک بازی زیبا و کسب نتیجه است. تیم نفت مسجدسلیمان نیز تیم ناشناخته و خطرناکی است اما ما با آمادگی کامل مقابل این تیم صف آرایی می‌کنیم و به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی