بازدید 3412

شهادت ۲۳ فلسطینی در حملات صبح امروز

دست‌کم ۲۳ فلسطینی در حملات سحرگاه امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه شهید شدند و بدین ترتیب شمار شهدای فلسطینی از آغاز جنگ تاکنون به نوار غزه به ۸۸۷ نفر افزایش یابد.
کد خبر: ۴۱۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵ 26 July 2014
دست‌کم ۲۳ فلسطینی در حملات سحرگاه امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه شهید شدند و بدین ترتیب شمار شهدای فلسطینی از آغاز جنگ تاکنون به نوار غزه به ۸۸۷ نفر افزایش یابد.

به گزارش تسنیم به نقل از «آناتولی»، رژیم صهیونیستی، سحرگاه امروز نیز به حملات هوایی، زمینی و دریایی خود به مناطق مختلف نوار غزه ادامه داد که در جریان آن تاکنون 23 فلسطینی کشته و حدود 100 تن دیگر زخمی شدند.

در همین راستا، دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین گفت: «شمار قربانیان جنگ اسرائیل علیه نوار غزه از هفتم ژوئیه تاکنون به 887 شهید و حدود 6000 مجروح رسیده است.»

القدره خاطرنشان کرد «در تازه‌ترین حملات اسرائیل به نوار غزه، امروز  یک خانه در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه هدف قرار گرفت و در جریان آن 8 فلسطینی از جمله 7 عضو خانواده النجار شهید و 20 تن دیگر مجروح شدند.»

به گفته این سخنگو، در سلسله حملات هواپیماهای جنگی و توپخانه‌های اسرائیل علیه مناطق مختلف نوار غزه، 5 فلسطینی شهید و 10 تن دیگر زخمی شدند.

ساعاتی قبل از بمباران اخیر، جنگنده‌های اسرائیلی به یک خانه در مرکز شهر غزه حمله کردند که در پی آن 2 فلسطینی شهید و 15 تن دیگر مجروح شدند.

همچنین در عملیات هوایی دیگر رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز 4 فلسطینی از جمله یک امدادرسان فلسطینی به شهادت رسیدند تا بدین ترتیب شمار شهدای تهاجم اسرائیل به غزه، به 887 شهید و حدود 6000 زخمی افزایش یابد.

براساس این گزارش، حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه در حالی ادامه دارد که تل‌آیو و حماس موافقت خود را با برقراری آتش‌بس موقت 12 ساعته در نوار غزه از ساعت 7 صبح به وقت محلی امروز، شنبه اعلام کردند .
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر