بازدید 13444

قتل پدر به دست فرزندان ناخلف

دو برادر كه در جنايتي هولناك پدر خود را به قتل رسانده بودند، در كمتر از 24 ساعت شناسايي و دستگير شدند.
کد خبر: ۴۱۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵ 26 July 2014
دو برادر كه در جنايتي هولناك پدر خود را به قتل رسانده بودند، در كمتر از 24 ساعت شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش اعتماد، سرهنگ ملك‌زاده، فرمانده انتظامي شهرستان جهرم در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس آگاهي شهرستان جهرم در جريان قتل مرد ميانسالي در يكي از بيمارستان‌ها قرار گرفتند. كارآگاهان براي افشاي راز اين جنايت راهي صحنه قتل در يكي از روستاهاي اطراف جهرم شدند كه در تحقيقات از شاهدان ماجرا دريافتند پسران مقتول با او درگير شده و با ضربات چاقو پدرشان را از پاي در آورده?اند.

وي با بيان اينكه اين دو برادر 16 و 17 ساله پس از جنايت پا به فرار گذاشته بودند، گفت: بررسي‌ها براي شناسايي مخفيگاه متهمان ادامه داشت تا اينكه در كمتر از 24 ساعت مخفيگاه آنان شناسايي و دستگير شدند. متهمان براي تحقيقات به پليس آگاهي انتقال داده شدند و ضمن اعتراف به قتل، انگيزه خود را از اين جنايت اختلاف خانوادگي با پدرشان اعلام كردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۳
آخرالزمان شده.پسر پدر میکشه .مادر پسر میکشه .
خدایا به دادمون برس
مرگ بر این فرزندان متاسفانه محاکم قضائی به مسائا وهشدارهای پدر خانواده قبل و بعد جنایت توجهی نمی نمایند وفرزندان متاسفانه بدلیل بیکاری و پناه به اعتیاد با خانواده اینچنین می نمایند وسر اخر هم بعد قتل آزاد میشوند.
خدا این پدر را رحمت کند . این پسرها نمی توانستند با صحبت و کمک گرفتن از دیگران مشکلاتشان را با پدرشان حل کنند ؟ اکنون با کشتن او مشکلاتشان حل شده ؟ پدر بدبخت چقدر خوشحال بوده که دو تا پسر دارد . اینهم از فرزند پسر .
استغفرالله ربی و....
اين دو نفر رو اعدام كنيد، و گرنه ازدواج مي كنن و بعد چند سال به دست بچه هاشون كشته مي شن و اين يعني دو قتل ديگر در ايران
خدایا بهمون رحم کن
امروز اين دومين خبر قتل پدران ايراني را بدست پسران خواندم .مسيولين. فكري براي مشكل بيكاري جوانان انجام بدين بقيه مشكلات پيش كش
پاسخ ها
سليمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
اخه برادرجان طرف 16 و 17 سال داره و هنوز به سن كار نرسيده اونوقت شما....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
چه ربطی به کار یا بیکاری داشت ؟ این به لقمه حرام و اعتقادات انسان مربوط می شود . البته خیلی خوب می شد اگر مشکل بیکاری حل می شد .
اولا این پسرها نوجوان بودند و نادان. دوما خدا یه پدر بد نصیب کسی نکنه. من با این که سی و اندی سال دارم و خودم فرزند دارم هنوز هم تحت تاثیر تحقیرهایی که از طرف پدرم شدم و کتک هایی که ازایشان خوردم، ناراحتی عصبی دارم و همیشه اون خاطرات رنجم میده. البته الان آرزوی مرگ پدرم را ندارم اما در نوجوانی بارها نقشه قتل پدرم رومی کشیدم. ایشان یک بار بابت شکستن سهوی یک لیوان شیشه ای بنده را توی سرمای زمستان از خانه بیرون انداخت و یک شب تمام توی خرابه ها لرزیدم، خدا از تقصیراتش نگذره!
در هفته گذشته درمنطقه قير وكارزين 70كيلومتري جهرم تنها پسر يك خانواده ، پدر ، مادر، خواهر ، وهمسر خود را به قتل رساند .
در كشور ما جرم جنايت از حد خود گذشته اختلافات خانوادگي نيز منجر به قتل ميشود ديگر با اين وضعيت بد جامعه در يك خانواده پسر به پدر رحم نمي كند حرمت خانواده ديگر حفظ نمي شود . مسئولين به هوش باشند
مشكلات مردم خيلي زياد شده يك فكري به حال اقتصاد و فرهنگ جامعه بايد بكنند 90 درصد اين نوع جنايت ها در يك خانواده مشكل اقتصاد وبيكاري واعتياد است .

خدا به داد اين مردم بدبخت برسد
شايدريشه اين قتل ها اعتياد باشد چيزي که متاسفانه مسئولين از خاطر برده اند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار