بازدید 15915
۳

آتش‌سوزی در جاده چالوس

بخشی از جنگل ها و مراتع واقع در جاده چالوس در شمال کشور دیروز در آتش سوخت.
کد خبر: ۴۱۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴ 26 July 2014
بخشی از جنگل ها و مراتع واقع در جاده چالوس  در شمال کشور دیروز در آتش سوخت.

داوود رجبی، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در گفت‌وگو با «شهروند»، ساعت وقوع این حادثه را حدود ٢ بعد از ظهر جمعه (دیروز) اعلام کرد و گفت: «پس از اعلام آتش سوزی بلافاصله نیروها و تجهیزات لازم شامل یک بالگرد و ٦ تیم ویژه کوهستان هلال احمر به منطقه اعزام شدند. آتش سوزی گسترده بوده و تقریبا در حدود ١٠ هکتار از جنگل ها و مراتع «سینجال» و «مورود» که از روستاهای واقع در کرج بخش آسارای هستند به طور پراکنده گسترش یافته بود.عملیات اطفای حریق ٦ ساعت به طول انجامید.»

او درباره علت آتش سوزی گفت: «علت حادثه هنوز به طور دقیق مشخص نیست اما می دانیم که شروع آتش سوزی از محل انباشت ضایعات و زباله ها در منطقه بوده است. البته گفته می شود آتشی که گردشگران روشن کرده بودند باعث شروع آتش سوزی و گسترش آن به محل ضایعات بوده است.»
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
بابا توروخدا یه کم کار فرهنگی برای این اتیش روشن کردن گردشگرها بکنین. دوتا تیزر تلویزیونی بسازین. تمام جنگلامون سوخخخت
خوش به حالمون .دوره 30 ساله خشکسالی کشور شروع شده . با آتشسوزی های جنگلها هم به بد تر شدن خشکسالی کمک میکنیم . این همه بی مسولیتی تا کی ؟
همین دیگه تا تعصیلات می شه کله می کنین میاین شمال که جنگل ها رو زباله دونی کنین دریا رو پر از اشغال و زباله کنین جنگل ها رو اتیش بزنین و بسپارین به دست زمین خواران نامحترم ما اگه گردشگر و مسافر نخوایم کی رو باید بیبینیم شما رو به خدا یه امار بگیرین ببینین بعد از تعصیلات چه حجم انبوهی از زباله تو مازندران تولید می شه به دلیل نبود فرهنگ مسافرت .... من موندم تابناک تو چرا نظرا رو نشون نمی دی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها