بازدید 87743

حضور تکفیری‌ها در اردبیل

اخيراً افرادي با لباس‌ها و سرو وضعي شبيه تكفيري‌ها در حاشيه شهرها به ويژه در مركز استان اقدام به سر دادن شعارهاي خاص و دعوت از مردم براي پيوستن به آنها مي‌كنند كه موجب ايجاد رعب و وحشت در اهالي شده‌اند.
کد خبر: ۴۱۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۶ 26 July 2014
روزنامه جمهوري اسلامي از اردبيل گزارش داد:

اخيراً افرادي با لباس‌ها و سرو وضعي شبيه تكفيري‌ها در حاشيه شهرها به ويژه در مركز استان اقدام به سر دادن شعارهاي خاص و دعوت از مردم براي پيوستن به آنها مي‌كنند كه موجب ايجاد رعب و وحشت در اهالي شده‌اند. در آخرين بار فردي با هيكل درشت، سر تراشيده، ريش بلند و لباس عربي در خيابان علي سرباز اردبيل، با پياده شدن از يك جيپ خارجي درحالي كه با يك دست شمشير و دست ديگر خود تبر مي‌چرخاند و با كلمات عربي و لهجه تركي فرياد مي‌زد براي برقراري عدالت ياري مي‌جويم، مشاهده شد.

در استان اردبيل اقوام مختلف ترك و كرد وشيعه و سني درشهرها و مناطق عشايري و روستاها پراكنده ساكن هستند. اين استان داراي حدود400 كيلومتر مرز مشترك با كشور آذربايجان است كه با توجه به حضور گسترده عوامل رژيم صهيونيستي در جمهوري آذربايجان اين منطقه از حساسيت زيادي برخوردار است.

ضمناً سالانه صدها هزار نفر از اين كشور بدون ويزا و كنترل لازم وارد استان اردبيل مي‌شوند و اين وضعيت موجب مخاطراتي مي‌شود كه مواظبت‌ها و مراقبت‌هاي ويژه‌اي را طلب مي‌كند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی