بازدید 3619

حريق گسترده در لاله‌زار

کد خبر: ۴۱۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸ 26 July 2014
سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران از وقوع حريق گسترده در يک پاساژ در خيابان لاله‌زار خبر داد.

به گزارش ابتکار، سيد جلال ملکي در اين باره گفت: در ساعت 17:02 عصر پنجشنبه يک مورد حادثه حريق به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن با توجه حساسيت موضوع و گزارش هاي دريافتي ستاد فرماندهي آتش نشانان 5 ايستگاه به همراه دو بالابر و يک خودروي حامل تجهيزات تنفسي را به محل حادثه واقع در خيابان لاله زار ابتداي خيابان اکباتان اعزام کرد.

وي افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حريق در يک پاساژ سه طبقه رخ داده که هر کدام از طبقات آن حدود 300 متر مربع مساحت داشت.

سخنگوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري تهران با بيان اينکه کانون آتش در قسمت شيرواني اين ساختمان بود گفت: در اين قسمت از ساختمان اجناس زيادي چيده شده بود که حريق خسارت مالي فراواني به آنها وارد کرد.

وي با اشاره به سرايت آتش به ديگر قسمت هاي پاساژ اظهار کرد: شماري از کسبه اين ساختمان ميان دود و آتش محبوس شده بودند که يک گروه از آتش نشانان همزمان با اطفاي حريق اقدام به نجات و خارج کردن آنها کردند.

ملکي با بيان اينکه پس از گذشت بيش از يک ساعت آتش نشانان موفق به مهار و اطفاي کامل حريق شده و از سرايت آن به قسمت هاي ديگر ساختمان و اماکن مجاور جلوگيري کردند گفت: در حال حاضر تعدادي از آتش نشانان مشغول انجام عمليات ايمن سازي و لکه گيري هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی