بازدید 2808

تابش: رقم قرارداد حمودي و نويدکيا پايين است

کد خبر: ۴۱۹۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸ 25 July 2014
قائم مقام باشگاه سپاهان مي‌گويد که بازيکن اين تيم اعلام کرده کارت پايان خدمتش مشکلي ندارد و قراردادش هم با زردپوشان اصفهاني تمديد شده است.

 مسعود تابش در خصوص اعلام نشدن رقم قرارداد علي حمودي و محرم نويدکيا در ليست منتشر شده توسط باشگاه سپاهان عنوان کرد: مبلغ قرارداد حمودي نسبت به سال گذشته کاهش چشمگيري داشته و به همين دليل مبلغ قراردادش منتشر  نشده، اما هيچ شک و شبهه‌اي در قرارداد او وجود ندارد.

به گزارش تسنيم، وي افزود: تمام رقم قراردادهاي بازيکنان‌مان را به صورت دقيق اعلام کرده‌ايم اما مي‌بينيم که برخي رقم‌هاي اعلام شده از سوي برخي ديگر از باشگاه‌ها دور از واقعيت است.

قائم مقام باشگاه سپاهان در خصوص اينکه گفته مي‌شود کارت پايان خدمت علي حمودي مشکل دارد و به همين دليل هم هنوز وضعيتش مشخص نيست، گفت: فکر نمي‌کنم چنين چيزي دست باشد و  او به ما گفت کارت پايان خدمتش مشکلي ندارد. اين موضوعي است که اين بازيکن به ما اعلام کرده و در مصاحبه‌اي گفته بود کارت پايان خدمتش مشکلي ندارد.

تابش درباره دليل اعلام نشدن رقم قرارداد محرم نويدکيا اظهار داشت: دليل اين موضوع را نمي‌دانم اما قرارداد نويدکيا با باشگاه سپاهان مشکلي ندارد و همه چيز مشخص است. حتي رقم قرارداد اين بازيکن نيز مبلغ کمي است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها