بازدید 8319

وزش باد شدید و گرد و خاک در کشور

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید در جنوب غرب کشور و برخی مناطق شرقی و جنوب شرقی کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۱۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷ 25 July 2014
مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد شدید در جنوب غرب کشور و برخی مناطق شرقی و جنوب شرقی کشور خبر داد.

به گزارش «تابناک»، مهندس احد وظیفه افزود: نقشه‌های پیش‌یابی هوا‌شناسی نشان می‌دهد، امروز نیز در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور، وزش باد و گرد و خاک ادامه خواهد داشت.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هوا‌شناسی کشور ادامه داد: در سه روز آینده در برخی مناطق جنوب شرق در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده پیش‌بینی می‌شود و در همین مدت، قسمت‌های شرقی دریای عمان و از روز یکشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

وی از افزایش وزش باد از اواخر وقت شنبه و طی روز یکشنبه در برخی مناطق خبر داد و افزود: این باد در جنوب غرب کشور و در برخی مناطق دیگر، باعث باد و گرد و خاک خواهد شد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هوا‌شناسی کشور به وضع هوای تهران اشاره کرد و به ایسنا گفت: بر این اساس، آسمان تهران در روز شنبه صاف و در شهرهای جنوبی باد و گرد و خاک خواهد بود که حداقل و حداکثر دما در این روز با یک درجه افزایش به ۳۰ و ۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

همچنین در روز یکشنبه نیز آسمان پایتخت، صاف در شهرهای جنوبی، باد و گرد و خاک در اواخر وقت وزش باد شدید در شهرهای غربی پیش‌بینی شده است که حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۸ و۴۱ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار