بازدید 2471

ضرغامی: هلوکاست واقعی در غزه جریان دارد

رییس سازمان صدا و سیما با بیان این‌که هلوکاست واقعی در غزه جریان دارد گفت: سکوت مجامع و سازمان‌های بین‌المللی در قبال وقایع امروز غزه بیش از پیش آن‌ها را رسوا کرد
کد خبر: ۴۱۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴ 25 July 2014
رییس سازمان صدا و سیما با بیان این‌که هلوکاست واقعی در غزه جریان دارد گفت: سکوت مجامع و سازمان‌های بین‌المللی در قبال وقایع امروز غزه بیش از پیش آن‌ها را رسوا کرد.

عزت‌الله ضرغامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با ایسنا، حضور مردم را در راهپیمایی روز قدس امسال بی‌سابقه خواند و گفت: بدون تردید این راهپیمایی باشکوه‌ترین و متراکم‌ترین راهپیمایی روز قدسی بود که تا امروز دیده‌ام و این به دلیل است که امروز همراه با افکار عمومی جهان همه احساس وظیفه می‌کنند که از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند.

او در رابطه با سکوت برخی کشورهای عرب و نداشتن واکنش مناسب سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی خاطرنشان کرد: به نظر من فرصت خوبی ایجاد شده تا یک بار دیگر رسوایی مجامع بین‌المللی بویژه رسوایی رسانه‌های استکباری روشن بشود.

ضرغامی همچنین اظهار کرد: امروز در غزه هلوکاست واقعی در جریان است و در این شرایط سکوت و توجیه کردن جنایات صهیونیست‌ها از نظر من بیش از پیش نمایانگر مظلومیت ملت فلسطین و رسوایی آن‌هایی است که با تبلیغات گسترده دم از حقوق بشر می‌زنند، ولی ذره‌ای به حقوق بشر اعتقادی ندارند.

رییس صدا و سیما در ادامه روز قدس را پرنفوذترین حرکت و حضور گسترده جهانی دانست و گفت: رژیم صهیونیستی در این روز می‌بیند که همه افکار دنیا با فلسطین همراه است. این حرکت پرشور به زودی نتیجه خود را خواهد داد و تاثیری چشمگیر روی کاهش جنایات خواهد گذاشت.

ضرغامی سپس به یکپارچگی و اتحاد تمامی کشورهای مسلمان در مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

او همچنین در رابطه با تاسیس شبکه‌های برون‌مرزی گفت: شبکه‌های جدید برون‌مرزی را با حفظ موقعیت سایر شبکه‌های برون‌مرزی قبلی استقلال می‌دهیم و برنامه 24 ساعته به آن‌ها اختصاص خواهیم داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر