بازدید 2578

لمپارد: براي چلسي آرزوي موفقيت مي‌کنم

کد خبر: ۴۱۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۷ 25 July 2014
هافبک جديد نيويورک‌سيتي آمريکا در اولين نشست خبري خود در تيم جديدش براي چلسي و سسک فابرگاس آرزوي موفقيت کرد.

فرانک لمپارد هافبک متعصب و جنگنده چلسي که 13 فصل را در اين تيم لندني سپري کرد تصميم گرفت با جدايي از جمع آبي‌پوشان به نيويورک سيتي آمريکا بپيوندد.

به نقل از ديلي ميرر، باشگاه نيويورک سيتي آمريکا پس از جذب داويد ويا از باشگاه آتلتيکو مادريد توانست فرانک لمپارد را نيز با قرارداد آزاد به خدمت بگيرد. قرارداد فرانک لمپارد با چلسي در پايان فصل به پايان رسيد و سران چلسي پيشنهادي براي تمديد قرارداد به اين بازيکن محبوب لندني ارائه ندادند.

فرانک لمپارد پس از امضاي قرارداد دوساله با اين باشگاه آمريکايي شب گذشته در نشست خبري خود حضور داشت و درباره شرايط خود پس از پيوستن به نيويورک‌ سيتي گفت: مي خواهم بازي هاي خوبي را براي تيم جديدم انجام بدهم . قبلا بازي هاي ليگ آمريکا را در خانه ديدم و با شرايط آن آشنا هستم. مشکلي هم براي آب و هواي اينجا ندارم و مطمئن هستم که عملکرد خوبي در نيويورک‌سيتي خواهم داشت. قبلا يک بار در جريان بازي دوستانه، در اين استاديوم بازي کرده ام و کاملا تحت تاثير کيفيت آن قرار گرفتم. آمدن به آمريکا، يک ريسک نيست، بلکه يک ماجراجويي جديد است. براي تجربه کردن همچين فرصتي، همه چيزم را مي دهم. من براي نيويورک سيتي خواهم جنگيد و کاري خواهم کرد که هواداران به اين تيم افتخار کنند.

هافبک جديد چلسي درباره تيم سابق خود نيز گفت:‌ چلسي هميشه در قلب من جا خواهد داشت و براي آنها بهترين آرزو را دارم.

لمپارد درباره حضور سسک فابرگاس در چلسي نيز گفت: فابرگاس بازيکن خوب و باکيفيتي است و اميدوارم که در چلسي بدرخشد. او تازه به چلسي آمده و نبايد با کسي مقايسه شود. من و او قبلا در زمين مسابقه با هم درگيري‌هايي داشتيم اما من براي او آرزوي موفقيت مي کنم و اميدوارم که چلسي بتواند با حضور فابرگاس موفق شود و به افتخارات زيادي برسد.

لمپارد در سال 2001 پس از جدايي از وستهام با 11 ميليون پوند به چلسي پيوست و از آن زمان يکي از ستاره‌هاي چلسي بود . او موفق شد همراه چلسي به 3 قهرماني در ليگ برتر و يک ليگ قهرمانان اروپا دست يابد و يک بار نيز ليگ اروپا را بالاي سر برد.

لمپارد در دوران حضور خود در چلسي موفق شد 211 گل به ثمر برساند تا برترين گلزن تاريخ اين باشگاه باشد. رکورد اين بازيکن با توجه به اينکه يک هافبک مرکزي است، بسيار جالب توجه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها