بازدید 3043

ويدال پيشنهاد منچستريونايتد را رد کرد

کد خبر: ۴۱۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷ 25 July 2014
هافبک تيم ملي شيلي پيشنهاد پيوستن به منچستر‌يونايتد را رد کرد و عنوان کرد تمايلي ندارد در اين تيم انگليسي بازي کند.

يکي از ستاره هاي يوونتوس که خبرهاي زيادي درباره جدايي او از اين تيم به گوش مي رسد آرتورو ويدال است. اين بازيکن شيليايي که اين روزها مشتريان زيادي پيدا کرده است سخناني را بر زبان آورد که بار ديگر هواداران يوونتوس را نگران کرد. او مي گويد اگر در يوونتوس باقي بماند اجباري است و اين نشان مي دهد که او علاقه اي براي ماندن در اين تيم ايتاليايي ندارد.

منچستر‌يونايتد مدت ها به دنبال جذب يک هافبک مرکزي هستند. آنها پس از آنکه نتوانستند فابرگاس را به اولدترافورد بکشانند، تلاش خود را براي جذب آرتورو ويدال ستاره شيليايي يوونتوس آغاز کردند اما اين بازيکن پيوستن به تيم انگليسي را رد کرد و اعلام کرد به تيم فان خال نخواهد رفت.

آرتورو ويدال هافبک تيم ملي شيلي و باشگاه يوونتوس درباره شرايط خود براي فصل جديد گفت: قرار است به زودي با مسئولان باشگاه يوونتوس ديدار کنم تا درباره شرايطم با انها صحبت کنم. مي خواهم با آلگري درباره شرايطم براي فصل جديد صحبت کنم و سپس تصميم خود را بگيرم. درباره پيشنهاد ساير تيم‌ها نيز بايد بگويم که به منچستر‌يونايتد نخواهم رفت و تمايلي ندارم در اين تيم بازي کنم.

ويدال ادامه داد: من از حضور در يوونتوس راضي هستم و دوست دارم در اين تيم بمانم . مطمئن هستم هواداران يوونتوس نيز همين حس را دارند و از بودن من در تورين خوشحال خواهند شد.

منچستر يونايتد از جدي‌ترين مشتريان اين بازيکن شيليايي است. لوئيس فان خال چندي پيش تاکيد کرد که دوست دارد اين هافبک يوونتوس را به منچستر يونايتد بياورد. رئال هم يکي دو سالي است که به دنبال ويدال است، اما با توجه به جذب توني کروس و خريد احتمالي رودريگس بعيد به نظر مي رسد که کهکشاني‌ها برنامه اي براي خريد ويدال داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار