بازدید 2927

ويديچ: اميدوارم چيچاريتو به اينتر بپيوندد

کد خبر: ۴۱۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳ 25 July 2014
مانيا ويديچ، مدافع و هم‌بازي سابق چيچاريتو در منچستر يونايتد، با تاييد پيشنهاد اينتر به اين مهاجم، ابراز اميدواري کرد که هرناندز نيز براي فصل آينده، به اين باشگاه ايتاليايي نقل مکان کند.

 پس از پيوستن فن‌خال به منچستر يونايتد، درب‌هاي خروجي باشگاه به روي چند تن از بازيکنان اين تيم باز شده و يکي از اين بازيکنان، خاوير هرنانز است. باشگاه اينتر ميلان براي به خدمت گرفتن وي، با منچستر يونايتد وارد مذاکره شده است.

نمانيا ويديچ با بيان اينکه او مي‌تواند مهره کارسازي براي باشگاه اينتر ميلان باشد به خبرنگاران گفت:"چيچاريتو مي‌تواند در هر تيمي مهره کارساز و مهمي باشد. خوشحال مي‌شود اگر بتوانم دوباره در کنار او باشم. البته اينبار در اينترميلان"

وي ادامه داد:"ماتزاري مربي بسيار خوبي است و کار کردن در کنار او لذتبخش. خوشحالم که خيلي زود توانستم خودم را با شرايط جديدم وفق بدهم. سخت تلاش مي‌کنم تا بتوانم جايگاهم را در باشگاه جديدم پيدا کنم. در اين هفته ها توانستم با هم تيمي‌هايم ارتباط خوبي برقرار کنم و از شرايط بسيار راضي هستم."

ويديچ افزود:"بقيه اتفاقات به شرايط بازي بستگي دارد. بازي‌هاي دوستانه خوبي در پيش است و از آنها براي آماده‌سازي خودمان استفاده خواهيم کرد. به نظرم فصل خوبي در پيش است. درست از که ليگ اروپا، کيفيت بالاي ليگ قهرمانان را ندارد، اما شرکت کردن در اين مسابقات نيز يک تجربه جديد و لذتبخش است."

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل