بازدید 4728

بخشنامه اخیر شهرداری تکریم زنان است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بخشنامه شهرداری نه تنها تحقیر نیست بلکه تکریم زنان است و اخراج از محیط کار اصلا مطرح نیست.
کد خبر: ۴۱۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۲ 25 July 2014
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بخشنامه شهرداری نه تنها تحقیر نیست بلکه تکریم زنان است و اخراج از محیط کار اصلا مطرح نیست.

مجتبی شاکری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به موضوعاتی که اخیرا در مورد شهرداری تهران مبنی بر تفکیک جنسیتی مطرح شده گفت: عده‌ای به دنبال فرافکنی هستند.

وی گفت: زمانی که من این طرح را مطالعه کردم دیدم این است که در جایی که می‌توان محرم و نامحرم را جدا کرد چرا این کار را انجام نداد. یک خانم بیش از 8 ساعت زیر یک سقف با یک مرد نامحرم است وقتی می‌توانیم آنها را جدا کنیم و برای خانم‌ها آرامش ایجاد کنیم چرا این کار را نکنیم.

شاکری افزود: چه منطقی است و چرا برخی بی‌جهت اهانت می‌کنند، اینکه می‌گویند منشی یک مدیر خانم نباشد چه ایرادی دارد، آن خانم باید تا پاسی از شب در محل کار بماند و با مدیر مربوطه برنامه‌هایش را هماهنگ کند و دیگر نمی‌تواند به خانه و خانواده برسد، وقتی می‌توانیم شرایط بهتری برای آن خانم ایجاد کنیم چرا نکنیم.

شاکری اضافه کرد: تعجب می‌کنم عده‌ای مطلع به بخشنامه نیستند و یا موضوع و دیدگاه را از منظر دیگری می‌بینند، کاری که شهرداری انجام داده باید الگوبرداری شود و در سایر ادارات هم انجام شود.

وی با تأکید بر این موضوع که شأن و مقام زنان باید حفظ شود، گفت: منشی‌گری و مسئول دفتر رابطه نزدیکی با مدیر مربوطه دارند و بهتر است برای اینکه به خانواده آسیبی وارد نشود از آقایان در این سمت‌ها استفاده کنند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: بی‌بی‌سی دادش درآمده، یادش رفته است که خودشان در چند ماه اخیر چه رسوایی‌هایی داشتند که رأس اخبار شده، نمی‌دانم چرا این موضوع برای آنها دغدغه شده و عکس‌العمل نشان می‌‌دهند.

به اعتقاد شاکری این بخشنامه نه تنها تحقیر نیست بلکه تکریم از زنان است و اخراج از محیط کار اصلا مطرح نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها