بازدید 15269
۵

شلیک ۱۱۵ موشک برای شکستن محاصره غزه

گردان سرایا القدس عملیات «شکستن محاصره» را با شلیک ۱۱۵ موشک به مناطق مختلف اراضی اشغالی آغاز کرد.
کد خبر: ۴۱۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۴ 25 July 2014
گردان سرایا القدس عملیات «شکستن محاصره» را با شلیک ۱۱۵ موشک به مناطق مختلف اراضی اشغالی آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه المیادین، گردان «سرایا قدس»، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات «شکستن محاصره» را با شلیک 115 موشک به تل آویو، بئر السبع، اسدود، عسقلان و شهرک های صهیونیست نشین نزدیک به نوار غزه آغاز کرد.

وزارت بهداشت غزه در بیانیه ای اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطینی در غزه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی تاکنون به 788 نفر افزایش یافت.

در این بیانیه آمده است که تعداد زخمی های فلسطینی نیز به حدود 5100 نفر افزایش پیدا کرد.

بر اساس این گزارش، از این میان 190 کودک، 75 زن و 40 سالخورده به شهادت رسیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
خدا قوت
خدا لعنتشون كنه اين اسراييليهارو
چرا باید 50 سال یک جنگ نابرابر ادامه بیابد ( چون اسرائیل مخربرتین سلاح را دارد پس نمی توان با دست دخالی مقابله کرد -شجاعت هم موقعی معنا دارد که دو طرف در شرایط مساوی باشند ) مثلا در این چند روز 700 نفر در فلسطین شهید شونددر مقابل آن یک نظامی اسرائیل کشته یا اسیر شود با پرتاب چند موشک این کشور دست از جنایات خود بر نمی دارد چرا ایران یک طرح عملی برای گفتگو و خاتمه دادن این خونریزهای 50 ساله ارائه نمیدهد اگر اسرائیل نپذیرفت تنها راه حل این است که با تمام قوا با اسرائیل وارد جنگ شوند اگر جنگ امکان ندارد باید این شیعیان مظلوم فلسظینی را در یک جای امن پناه دهند چرا باید برای یک قطعه کوچک غزه در طی 50 سال هرروز اینهمه مردم بیگناه کشته شوند چرا جان فلسطینی اینقدر بی ارزش شده؟؟؟ مگرارزش زمین بیشتر جان انسان است ؟؟؟ نیمی از خاک ایران توسط روسیه جدا شده ما الان با این کشور اصطلاحا دوست هستیم گرچه فلسطین سرزمین فلسطینی هاست ولی اگر استکبار جهانی نمیخواهد و ما و مردم فلسطین هم نمی توانیم آنرا پس بگیریم پس باید کوتاه آمد
لباس مرگ بر اندام آدمی زیباست / چه شد که کوته و زشت این قبا به قامت ماست . . . . . ما هم می خواهیم با راهپیمایی این کار را بکنیم و اگر به ما بگویند در راهپیمایی نفری 1000 تومان کمک مالی کنید عمدتا از آن دریغ می کنیم. آخر این چه مسلمانی است که ما داریم؟
چرا اجازه نمیدین تا خاکشون رو به توپره بکشیم.درسته که تحریم هستیم درسته که گزینه ها رو میزن ولی ایران قادر هست تو یک روز اسرائیل رو نابود کنه .پای جنگ بعدشم هستیم فقط امریکا با دو سه تا کشور هستن که پول جنگ رو با ایران ندارن فقط مجبورن زر بزنن یا کشور های عربی رو بدن جلو که ثابت شده که از 60 کوماندو که با چتر از هواپیما پریدن پایین 40 تاش غش کردن یا وقتی عربستان جنگنده میخره خلبانش هم رو میخره.ما تا اخر ایستاده ایم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار