بازدید 1862

قتل‌عام «شجاعیه» این بار در «خان‌یونس» رقم خورد

کد خبر: ۴۱۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۲ 24 July 2014
 قتل‌عام‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی ضد ملت بی‌دفاع فلسطینیان همچنان ادامه دارد و این بار صهیونیست‌ها بعد از قتل‌عام الشجاعیه در شهر خان‌یونس نوار غزه فاجعه‌ای جدید خلق کردند.

به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری الاخبار؛ روز گذشته دستگاه نظامی اسرائیل در منطقه خزاعه در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه قتل‌عام جدیدی همچون قتل‌عام منطقه الشجاعیه در شرق غزه را رقم زده است.
در راستای ادامه تحریم و محاصره و ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه هنوز نیروهای امداد رسان فلسطینی موفق نشده‌اند خود را به منطقه فاجعه‌زده الخزاعه برسانند، از این رو اهالی فلسطینی این منطقه که موفق به خروج از آن شده‌اند شهادت می‌دهند که در این منطقه قتل‌عام گسترده‌ای روی داده است، با عدم امکان خارج کردن زخمیان از منطقه به نظر می‌رسد به‌زودی شمار شهدا در الخزاعه افزایش خواهد یافت.
تاکنون برخی از اهالی ساکن منطقه الخزاعه ندای کمک‌خواهی از گروه‌های امداد رسان بین المللی و فلسطینی سر می‌دهند،‌ چراکه اگر اجساد شهدا از خیابان‌های الخزاعه سریعاً برداشته نشود احتمال شیوع بیماری‌های مسری به‌شدت در حال افزایش است.
اهالی الخزاعه می‌گویند بسیاری از زخمی‌ها زیر آوار منازل خود مدفون و محاصره شده‌اند که اگر به‌زودی به آنها کمکهایی ارسال نشود به خیل شهدا خواهند پیوست.
برخی از شاهدان عینی از الخزاعه اعلام کردند: همزمان با حملات گسترده جنگنده‌های اسرائیلی و توپخانه سنگین ارتش اسرائیل به الخزاعه شماری از نیروهای این رژیم توسط بالگردهای نظامی اسرائیلی روی منازل اهالی هلی‌برد شدند، و در این منطقه مستقر هستند و اجازه نمی‌دهند نیروهای امداد رسان فلسطینی وارد الخزاعه شوند، و هر جنبنده‌ای را هدف قرار می‌دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر