بازدید 2935

دولت با اعمال بسته‌های اقتصادی یخ رکود را بشکند

رمضان‌علی سبحانی فر
کد خبر: ۴۱۹۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷ 24 July 2014
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از رئیس جمهور در خواست کرد تا با اعمال بسته های اقتصادی یخ رکود را شکسته و موجب رونق اقتصاد و اشتغال و افزایش ثروت عمومی جامعه شود.

رمضان‌علی سبحانی فر  مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خطاب به مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب ، داورزن و ششتمد افزود: از مردم شریف حوزه انتخابیه ام می خواهم روز جمعه در کنار سایر مسلمانان و آزادیخواهان جهان روز قدس را در حالی باشکوه تر برگزار کنند که با اتحاد خود حملات وحشیانه صهیونیست‌های غاصب را به ملت بی دفاع فلسطین محکوم کند.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: باید از تیم مذاکره کننده هسته ای و شخص دکتر ظریف به دلیل مدیریت مدبرانه و حفظ حقوق ملت ایران قدردانی و تشکر داشته باشیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم تاکید کرد: از دولت به ویژه شخص رئیس جمهور برای هدایت و راهبری اداره کشور که دراین وضعیت دشوارترین مسئولیت ها تلقی می شود تشکر کرده و آرزو می کنم همانگونه که در مهار سرعت تورم موفق بوده، با اعمال بسته های اقتصادی یخ رکود را شکسته و موجب رونق اقتصاد و اشتغال و افزایش ثروت عمومی جامعه شود.

وی خطاب به رئیس جمهور به معضل بیکاری در کشور اشاره کرد و یادآور شد: یکی از معضلات امروز بیکاری جوانان به ویژه فارغ التحصیلانی است که نیازمند نگاه و توجه دولت یازدهم است.

سبحانی فر تاکید کرد: هم اکنون سرعت بخشیدن به راه اندازی مجتمع فولاد و نیروگاه 500 مگاواتی و پتروشیمی سبزوار می تواند هزاران بیکار جوان و فارغ التحصیلان را به اشتغال وادارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس نهم یادآور شد: امید است دستگاههای اجرایی همچون وزارت صنعت و معدن ، نیرو و نفت در نظر داشته باشند که کویر سبزوار با صنعت آن هم صنایع مادر آباد خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم تاکید کرد: موضوع بحران آب و خشکسالی در منطقه موجب رنجش و استیصال مردم شده و لازم است انتقال آب از کشورهای همسایه به ویژه تاجیکستان در دستور سریع دولت قرار گرفته و این درحالی است که حدود 400 روستای استان خراسان و حداقل 70 روستای منطقه با تانکر آبرسانی می شود.

سبحانی فر یادآور شد: از دولت تدبیر و امید می خواهم محصولات کشاورزان را با قیمت مناسب خریداری و با کمک های بلاعوض و تسهیلات ارزان قیمت از شدت مهاجرت و اضطراب آنها بکاهد.

وی گفت: از وزیر راه و شهرسازی انتظار می رود خواسته به حق مردم سبزوار را برای تکمیل راه‌ آهن سبزوار هر چه سریعتر محقق کنند و قبل از رسیدن فصل سرما روکش و تکمیل آسفالت جاده های روستایی را تسهیل کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم ادامه داد: همچنین تعریض جاده های حوزه انتخابیه اینجانب نیز باید مدنظر وزیر راه و شهرسازی قرار گیرد زیرا این مهم نیز معضلاتی را برای مردم  ایجاد کرده است.

سبحانی فر تاکید کرد: از وزارت نفت می‌خواهم طرح های گازرسانی به روستاهای شهرستان سبزوار بخش شهرستان جغتای و جوین و خوشاب و داورزن را مدنظر قرار دهد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به وزیر کشور گفت: مصوبه دولت دهم در ابلاغ شهرستان ششتمد و شهرداری های مراکز بخش‌های هلالی و عطاملک جوینی را ابلاغ کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار