بازدید 2656

مطهری:کمیسیون فرهنگی به حداقل اکتفا کرد

کد خبر: ۴۱۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵ 24 July 2014
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از نحوه معرفی ناظران این کمیسیون برای عضویت در هیات‌ها، گفت: ممکن است برخی کمیسیون ها گرایش های سیاسی داشته باشند و افراد خاصی را معرفی کنند که در این صورت دست مجلس برای انتخاب اصلح بسته می شود.

به گزارش خانه ملت، علی مطهری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر آیین نامه ای با استناد به ماده 218 گفت: کمیسیون فرهنگی در معرفی ناظران به حداقل اکتفا کرده و در این مورد غفلت شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: اکثر اعضای کمیسیون فرهنگی هم قبول داشتند که در مورد معرفی ناظران به کلمه حداقل که در ماده 218 آمده است توجه نداشتند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد:‌ اگر برای انتخاب ناظران این طور عمل شود و به کلمه حداقل توجهی نشود این اقدام غیر عاقلانه به نظر می رسد چرا که ممکن است برخی کمیسیون ها گرایش های سیاسی داشته باشند و افراد خاصی را معرفی کنند که در این صورت دست مجلس برای انتخاب اصلح بسته می شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر مطهری با یادآوری اینکه در ماده 218 بند یک را نداشتیم تصریح کرد: اجازه دهید این موضوع در هیأت رئیسه دقیق تر بررسی شود تا ابهامی باقی نماند و به طور دقیق روال و رویه را بررسی خواهیم کرد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار