بازدید 18654

قتل دختر جوان به‌دست پسر معلول

جوان معلول که دختری را با وارد آوردن ضربات چاقو به‌قتل رسانده ‌است توسط ماموران پلیس بازداشت و تحقیقات از وی آغاز شد.
کد خبر: ۴۱۹۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۳ 24 July 2014
جوان معلول که دختری را با وارد آوردن ضربات چاقو به‌قتل رسانده ‌است توسط ماموران پلیس بازداشت و تحقیقات از وی آغاز شد.

به گزارش شرق، چند روز قبل به ماموران پلیس استان مازندران خبر دادند جسد دختری جوان در خیابان افتاده ‌است. وقتی پلیس به محل رفت متوجه شد قتل تازه اتفاق افتاده ‌است و چند نفر قاتل دختر جوان را دیده‌اند. پس از انتقال جسد به پزشکی‌قانونی تلاش‌ها برای بازداشت جوانی که گفته می‌شد این قتل را مرتکب شده ‌است، آغاز شد. ماموران متوجه شدند، متهم، جوانی معلول است که قصد داشت مقتول را برباید.او ابتدا جلو دختر را گرفت و چون نتوانسته او را با خود ببرد حین فرار دختر، دنبالش رفت و وی را با واردکردن ضربات چاقو به قتل رساند.

 یکی از شاهدان پرونده که با صدای جیغ‌های مکرر دختر جوان به خیابان رفته ‌بود، به ماموران گفت: «من زمانی به محل رسیدم که متهم داشت دختر جوان را دنبال خود می‌کشید آن‌طور که از ظاهرش معلوم بود دختر سر کار می‌رفت که توسط جوان معلول مورد آزار قرار گرفت. متهم دست دختر را گرفته و به سمت خانه‌اش می‌کشید و دختر سعی داشت مقاومت کند. وقتی متهم نتوانست دختر جوان را به داخل خانه بکشد، بلافاصله چاقویی از جیبش بیرون آورد و چند ضربه پشت‌سرهم به او زد ما سعی کردیم دختر جوان را نجات دهیم اما سرعت عمل متهم خیلی بالا بود و نتوانستیم جلویش را بگیریم وقتی ضربات را بر بدن او وارد کرد بلافاصله اورژانس را خبر کردیم با این‌حال شدت خونریزی زیاد بود و دختر جوان فوت شد.»

تحقیقات بعدی ماموران نشان داد احتمالا متهم قصد داشت به دختر جوان تعرض کند به‌همین‌دلیل سعی داشت او را به داخل خانه‌ای بکشاند.  متهم با توجه به مدارک جمع‌آوری شده و نظریه پزشکی‌قانونی در خصوص علت تامه فوت که اصابت جسم برنده به نواحی حساس بدن دختر جوان را مورد تایید قرار داد، بازداشت شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۱
انتشار یافته: ۱۰
این آشغال ها را فقط باید اعدام کرد.
حالا اینکه مینویسی معلول منظورت چیه؟ که فردا چند نفر جوگیر هم راه بیافتن از معلولان بینوا انتقام بگیرن. هر آدمی ممکنه مرتکب جرم و جنایت بشه و لزومی نداره همش تاکید بشه جوان معلول! البته چطور معلولی بوده که اینقدر هم زور داشته!!!
فقط اعدام برای قاتل دخترک مظلوم.
خب چه نوع معلولیتی داشت
خدا لعنتش کند این حیوان وحشی چقدر راحت چاقو زده و دختره را کشته .
معلول ادم ربا ان هم با سرعت عمل بالا؟در روز روشن در وسط خيابان؟ان وقت يك عده كه صحيح وسالم بودند از پس يك معلول بر نيامدند؟اين يك فاجعست
عجب
با همدردی با خانواده ی ان دختر نگون بخت و افسوس بر جان باختن دلخراش او. این مرد کجایش معلول بود که می خواست دختری راذبرباید و مردانی که تندرست هم بودند حریف او نشدند؟
این روزها ما آدم ها دچار خیلی بی احترامی ها شدیم. جون آدم سالم خیلی مفت شده چه برسه به اینکه به درد یه معلول مشکل دار برسند. حتما حس کردید تو رفت و آمد سطح شهر میشه با کمی مهربانی و توجه بهمدیگه ، امنیت رو بیشتر کرد مثلا چقدر به حق تقدم و یا حس همنوع دوستی به این معنا که هر چه برا خود می پسندیم برا دیگران هم بپسندیم اهمیت میدیم و یا به حس همدردی و شریک کردن دیگران در شادی چقدر اهمیت میدیم و تو روابط اجتماعی اینها رو بکار میبندیم فقط رفتار های بد و خوب جامعه امون رو تو برنامه ماه عسل مطرح میکنیم اونهم فقط یکماه در سال.
موادمخدرومحرک معضل ریشه ای
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان