بازدید 50303

دام مرد شیطان‌صفت برای دختران جویای کار

کد خبر: ۴۱۹۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶ 24 July 2014
«استخدام منشی با حقوق مکفی، شرکت پخش لوازم خانگی» این عنوان آگهی استخدام شرکت لوازم خانگی‌ بود که روی تراکت تبلیغاتی دیده می‌شد. نه آدرسی و نه شماره خط ثابت و تنها چیزی که به چشم می‌خورد، شماره تلفن همراهی بود که زیر تراکت نوشته شده بود.

به گزارش جام جم، در نگاه اول نکته عجیبی در تراکت به چشم نمی خورد و زمانی که دختر یا زن جوانی که جویای کار بود با شماره تماس می گرفت، خیلی زود به استخدام شرکت درمی آمد؛ شرکتی که مدیرعامل آن مرد شیطان صفتی بود که با ترفند استخدام منشی با حقوق بالا، زنان و دختران جوان را اغفال می کرد و مورد آزار و اذیت قرار می داد.

 این مرد از طعمه هایش به بهانه های مختلف کلاهبرداری می کرد و هر بار بعد از 20 روز فعالیت دفتر کارش را تخلیه می کرد و با اجاره دفتری دیگر به اعمال سیاه خود ادامه می داد.

ماجرا از دو هفته قبل و با شکایت دختری نوجوان به نام مریم آغاز شد. مریم همراه اعضای خانواده اش به دادسرای اردبیل رفت و از کلاهبرداری و اقدام به آزار و اذیت مدیر شرکت لوازم خانوادگی شکایت کرد.

او به پلیس گفت: 17 سال دارم و تازه درسم تمام شده است. بعد از تعطیل شدن مدرسه، تصمیم گرفتم مشغول کار شوم. تا این که یک روز چشمم به آگهی استخدامی افتاد که روی آن نوشته شده بود به خانم منشی با حقوق مکفی و مزایا در شرکت پخش لوازم خانگی نیازمندیم و پایین آن شماره تلفن همراه نوشته شده بود. با همان شماره تلفن تماس گرفتم. مرد میانسالی تلفن را جواب داد و زمانی که درخواستم را شنید، از من خواست تا به دفتر شرکت بروم در این باره باهم صحبت کنیم. شرکت در شهرک صنعتی قرار داشت. مدیر شرکت مدارک لازم برای استخدام را از من گرفت و گفت استخدام هستی و از فردا می توانی در اینجا کارت را شروع کنی. حقوقی که قرار بود در اول کار به من پرداخت شود 800 هزار تومان بود و طبق قرار بعد از چند ماه این مبلغ اضافه می شد. آن مبلغ برای من که هیچ سابقه کاری نداشتم پول زیادی بود و من خوشحال از پیدا کردن کار از فردای آن روز راهی شرکت پخش لوازم خانگی شدم.

کلاهبرداری 5 میلیونی

دختر جوان ادامه داد: مدیر شرکت هر روز به صورت تلفنی چند دستگاه تلویزیون و لوازم خانگی خریداری می کرد و از فروشندگان می خواست با آوردن وسایل پول را در محل دریافت کنند. بعد از آوردن اجناس، او یکی از آنها را آزمایش می کرد و به بهانه ای به افرادی که وسایل را آورده بودند پول نقد پرداخت نمی کرد و به آنها چک می داد و می گفت اگر چک قبول نمی کنید، اجناس را ببرید. فروشندگان هم چک را قبول می کردند چون مرا در شرکت می دیدند و فکر می کردند؛ آنجا مرکز معتبری است. چند روز بعد از این که در آن شرکت استخدام شدم، مدیر شرکت به من گفت چکی به مبلغ پنج میلیون تومان دارد که باید آن را پاس کند. او برای پر کردن حسابش از من پول خواست. من هم از چند نفر پول قرض کردم و پنج میلیون تومان به او دادم اما همه چیز به اینجا ختم نشد تا این که دیروز وقتی سر کار رفتم، مدیر شرکت طوری رفتار کرد که احساس کردم او قصد دارد به من تعرض کند.حالا از این مرد به دلیل کلاهبرداری و قصد آزار و اذیت شکایت دارم.

دستور تحقیقات به دنبال شکایت دختر جوان صادر و مشخص شد چند زن و دختر جوان از این مدیر شرکت لوازم خانگی شکایت کرده اند. همه شاکیان از مرد میانسالی حرف می زدند که خود را مدیر شرکت معرفی کرده و دست به کلاهبرداری زده و چند نفر از آنان را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده بود.

باتـــوجه به حساسیت موضوع به دستور بازپرس محمدی از شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اردبیل گروهی از ماموران راهی دفتر شرکت شدند و از طریق دوربین های مداربسته، تصویر مرد میانسال را به دست آوردند. تصویر به دست آمده به شاکیان نشان داده شد و همه آنها اعلام کردند او همان کلاهبرداری است که آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

اغفال دختران جوان

در بررسی ها مشخص شد متهم به نام بیژن مدتی است سوله ای را به عنوان شرکت اجاره کرده و از آن برای سرقت لوازم خانگی و کلاهبرداری و اغفال زنان و دختران جوان استفاده می کند. این سوله تنها محلی نبود که متهم نقشه خود را در آنجا اجرا می کرد بلکه وی هر 20 روز یک بار محل کارش را تغییر می داد و با اجاره محلی جدید، جرایمش را پی می گرفت.به این ترتیب بیژن بازداشت و بازجویی شد. متهم که 50 سال دارد اما به مالباختگان خودش را سی ساله معرفی کرده بود، در این باره گفت: از یک سال قبل تصمیم گرفتم با این شیوه پولدار شوم. محل هایی را برای مدتی کوتاه اجاره می کردم. معمولا 20 روز تا یک ماه در آن محل می ماندم و تحت عنوان شرکت لوازم خانگی آگهی استخدام منشی می دادم.

دختران و زنان جوان نیز با پیشنهاد حقوق بالا از طرف من، مدارک شان را در اختیارم می گذاشتند و در شرکت مشغول به کار می شدند. بعد از مدتی به بهانه ازدواج و خواستگاری یا مشکلات مالی از آنها پول قرض می کردم اما این تمام ماجرا نبود، دختران و زنان جوانی را که به عنوان منشی استخدام کرده بودم، بعد از مدتی مورد آزار و اذیت قرار می دادم و برای آن که ردی از خود به جای نگذارم، محل شرکت را تغییر می دادم.

کلاهبرداری با چک جعلی

متهم میانسال ادامه داد: از طرفی تحت عنوان شرکت لوازم خانگی نیز کلاهبرداری می کردم. به این صورت که با نمایندگی های فروش لوازم خانگی تماس می گرفتم و کالا سفارش می دادم. زمانی که چند نفر وسایل را از نمایندگی به شرکت می آوردند، از آنها می خواستم یکی از وسایل مثلا تلویزیون را آزمایش کنند و بعد تحویل بدهند. آنها هم قبول می کردند و بعد از تست، با این بهانه که تمام پول های نقدم را برای پاس کردن چک پرداخت کرده ام، از آنها می خواستم هزینه وسایل را با چک پرداخت کنم. از آنجا که یکی از وسایل باز شده بود و از طرفی آنها با یک خانم منشی در دفتر مواجه می شدند، بناچار قبول می کردند اما نمی دانستند چک هایی که به آنها می دهم، با هویت جعلی است. من با مدرک دیگران حساب باز می کردم و دسته چک می گرفتم و با این چک ها لوازم خانگی می خریدم. فروشندگان لوازم خانگی بعد از حدود 20 روز، در موعد وصول چک به بانک می رفتند و متوجه اصل ماجرا می شدند. آنها سراغم می آمدند اما من چند روز قبل تر شرکت را تخلیه کرده و در دفتر دیگری مشغول به کار شده بودم. من تصمیم داشتم پس از آزار و اذیت آخرین منشی ام محل شرکت را تغییر بدهم که او زودتر متوجه نقشه شیطانی من شد و موضوع را به پلیس اطلاع داد. در ادامه بررسی ها مشخص شد پنج زن و دختر جوان به این شیوه مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند و متهم علاوه بر این جرم دست به کلاهبرداری میلیارد ریالی زده است.

محمدی، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل در این رابطه می گوید: به دنبال اعتراف مرد میانسال، او با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 تحقیقات در این رابطه ادامه دارد و چنانچه افرادی به این شیوه مورد آزار و اذیت یا کلاهبرداری قرار گرفته اند، می توانند برای اعلام شکایت به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اردبیل مراجعه کنند.

دختران جوان در معرض آسیب

کاظم بیرجندی، آسیب شناس اجتماعی

علم جرم شناسی به بحث بزه دیده شناسی توجه ویژه ای دارد.طبق بررسی های صورت گرفته ابتدا کودکان و سپس دختران نوجوان و جوان در معرض انواع جرایم و آسیب ها قرار دارند. این دو گروه از نظر قوای جسمانی توانایی محافظت از خود را ندارند، از طرفی فریب دادن آنها ساده تر از اغفال گروه های سنی دیگر است.

 بنابراین دختران جوان و نوجوان و همچنین خانواده های آنها باید توجه داشته باشند که مجرمان همیشه در کمین هستند و از غفلت، ناآگاهی و سهل انگاری آنها سوء استفاده می کنند به همین دلیل دختران باید قبل از برقراری هر رابطه ای چه شغلی و چه از نوع احساسی، موضوع را با خانواده خود در میان بگذارند و درباره طرف مقابل ابتدا کامل تحقیق کنند و سپس تصمیم بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۱۳
حالا شايد باز عده اى از خوانندگان اين گزارش ايراد بگيرند كه بنده  "به اعدام و کاربرد کلمۀ «اعدام» اعتیاد پیدا کرده ام" ولى واقعا براى اين شخص پست، فرومايه و هرزه كه به چندين زن و دختر تجاوز كرده و زندگانى اينده شان را تباه نموده به غير از اعدام چه مجازاتى ديگرى ميتوان در نظر گرفت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
البته اعدام فقط جنبه بازدارندگی نداره.
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
با سلام
چرا اعدام مگرقتل کرده که اعدام بشه،برای جلوگیری از بروز چنین داستان های نباید به فکر حل صورت مسئله بود،زیرا با این سیستم شرایط یکی دیگه در جای دیگه همین کارو میکنه پس بهترین شیوه حل ریشه ای قضیه هست
1.عدم افتتاح حساب جاری برای اشخاص بدون پشتوانه مالی
2. عدم فعالیت دختران جوان وزنان در شرکت ها
3.هوشیاری خانواده ها برای کارکردن فرزندانشان
4.وهزارن نکته دیگر....
همیشه دوای درد جامعه اعدام نیست
کشورهای پیشرفته برای جلوگیری از تکرار وقایع مشابهه تمامی مجرمان خطرناکو چندین سال تحت مراقبت پزشکی،روانشاسی قرار میدن تا علت گرایش به این طور کارها رو از کوچکی ونوجوانی افراد کشف کنند وآنها را در کودکی افراد حل کنند تا به مرحله ظهور نرسه
به امید فردایی بهتر
ح.ح.ح
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
اقا محمود
با عرض معذرت یه لحظه خودتو جای برادر یا پدر اون دختر های جوان بذار و بعد بیا نظر بده
بردن ابروی یه نفر بدتر از کشتنشه
این مردک را باید در اسید حل کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
دختر زیر 18 سال را نباید پدر و مادر سر کار غریبه ها بفرستند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
شواهد ارائه شده بسیار متناقض هستند:
1.دختر ها توان تشخیص مرد 30 و 50 ساله را نداشته اند!
2.دفتر در شهرک صنعتی بوده؟
3.افتتاح حساب با نام دیگران و اخذ دسته چک!! که در صورت صحت مورد اخیر مسئولین بانک مربوطه باید مورد اشد مجازات قرار بگیرند.
4.آن چند نفری که قبلا بابت تعرض جنسی از مرد جوان میانسال! شکایت کرده بودند حساسیت موضوع نداشتند، اما این یک نفری که تصور کرد او چنین قصدی دارد باعث ایجاد حساسیت شده است!!
ناشناس
| Italy |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
همایون جان تو هم برو درخواست قاضی شدن بده تا یک هفته ای کشور را خلوت کنی حقوق هم بالای 800000 تومان.
سپیده
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
آقا محمود مگه هرکس آدم بکشه فقط اعدام میشه مجازات حرایمی مثل تجاوز ،زنای محصنه آدم ربایی و.... هم قصاصه
لطفا قبل از اینکه نظر بدین یکم اطلاعات حقوقیتونو بالا ببرین
setare
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
آقای محمود انگار به نظر شما باید به این افراد جایزه ام بدن
تجاوز زندگی و روح یه آدم رو نابود می کنه خیلی وحشتناکتر از مرگه.....
عسگر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
فقط اعدام،...
یک هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
ماشا ا... اکثر مردم قاضی هستند و چقدر باصلابت و قاطع حکم صادر می کنند!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
دختران باید خیلی مواظب باشند. بعضی ها به صورت صوری دفتر دستک راه می اندازند فقط به همین منظور. بعضی خانواده ها هم که اصلا حواسشون نیست. من موردی بوده که دوستم در کرج درگیر این دفتر دستک های الکی شده.
بود.
بعداً متوجه شد هدف طرف فقط ارتباط با دختران بوده ..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
اونهایی که مدام مسخره می کنند تعرض اعدام نداره ؟
میخواید صحبت کنیم شاید پسر خوبی شد دیگه از این کارها نکرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
حبس ابد با کار اجباری هم بد فکری نیست .
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
اعدام؟؟!!شوخی میکنی؟!در اسلام هر مجازات متناسب با جرم در نظر گرفته شده.اینطوری خلافکاران رو تشویق میکنید که بهتره شاهدی به جا نذارند و بجای تنها آزار اذیت دست به قتل هم بزنند چون به هر حال مجازاتش یکی است!!
خدا لعنتش کند ؛پست کثیف
پاسخ ها
آمر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
به لعنت خدا هم نمي ارزه. بياندازيد جلو داعشي هاي تكفيري.
برای بار هزارم :
باید فرآیند بازرسی را برای این شیاطین کوتاه کرده و به نظر من بدون بازرسی و محاکمه یک راست به پای چوبه دار برد و ابتدا ایشان را 10 روز در پای چوبه دار گذاشت و سپس خبر ازادی را به ایشان بدهیم و بعد که خوشحال از خبر آزادی شد، ناگهان حکم اعدام را انجام دهیم تا در غافلگیری به درک واصل شوند تا عبرتی شود برای سایرین ...
این است عدالت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
خیلی خندیدم ....... ایده پردازی عالی بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
بابا عدالت!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
خیلی باحالی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
محمدجعفر تویییییییییییی؟
ناشناس
| United States |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
دمت گررررررررم روحمو امشب شاد کردی . کلی خندیدیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
ای بابا....
مگه دکتر بهت تاکید نکرده بود قرصاتو سر موقع بخوری... باز یادت رفت؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
این است عدالت؟!!!!!!!!!!
عدالت به سلیقه شما این جوریه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
می تونستی یه کم داستانو طولانی تر کنی که بیشتر می خندیدیم. مثلا در آن ده روز که پای دار است....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
داعش!
امین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
چطوره اول دست پاش رو با چاقو اره ای ببریم بعد بزاریمش زیر آفتاب بعد رو زخمش نمک بپاشیم بعد زیر آب غرقش کنیم؟؟!شما روی داعش و القائده رو هم سفید کردید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
چقدر محمد جعفر زیاد شده در ایران
sara
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
اتفاقا بچه خيلي باحاليه محمد جعفر، كلي بانظراتش سر حال ميشديم.بيچاره رو ترور شخصيتش كرديد.يادش بخير
شدیدا توصیه میکنم باید از این مغزی که خدا داده استفاده کنیم.همین.
پاسخ ها
توروق
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
آدرست رو بده تا این مغز رو برات بفرستیم تا ازش استفاده کنی
تو این خبر نمیشه دخترا رو مقصر دونست

مرده کاملا حرفه ای کار میکرده اینطور که معلومه
دختر 17ساله 4روز رفته سر کار بعد میره

5میلیون قرض میکنه میده ب طرف؟

جل الخالق:دی
اعدام ختم کلام
50 ساله خودشو 30 ساله جا زده؟؟؟؟ کسی هم نفهمیده؟؟؟ این دخترها مگه خانواده نداشتند؟؟؟ خانواده نگفتند چجور جایی کار میکنی؟؟؟ شرکت با یه مدیر و یه منشی؟؟؟!!! گفتید کجا این اتفاق افتاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
آقااااا آقاااااااا
کیوان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
اشتباهی مثبت دادم
فقط اعدام
مدیر شرکت لوازم خانوادگی؟
چجوری یه ادم نمیتونه ادم 50 ساله رو از یه نفر30ساله تشخیص نده
پاسخ ها
iman
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
احتمالا خوب مونده بوده !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
یحتمل مال مفت خورده، جوان مونده.
اط یه طرف آدم نمی دونه به اون دختر ایراد بگیره یا نه؟ آخه این همه مطلب در مورد این چیزا هست چرا اینقدر ساده لوحانه رفتار میکنید؟
از طرف دیگه هم باید خانواده رو مقصر دونست که براشون افت داره مثل یه رفیق با مرام بشینن با دختر و پسرشون اختلاط کنن و دسوتش باشن تاجییکه اون جوان در هر کاری نظر پدر و مادرش رو با رغبت بپرسه و کمک بخواد
البته کار اون نامرد کثیف که فقط با اعدم حل میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
آدم تو هفده سالگی باورش نمیشه آدما واقعا انقدر بد باشن اونو جای باباش میدیده دیگه ساده است
فقط اعدام
داستان جالبی بود!!!
پاسخ ها
نا شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
ببخشیدا اگه این اتفاق برای یکی از نزدیکان خودت اتفاق می افتاد بازم میگفتی داستان جالبی بود؟؟؟
محمود جان عزیزم ما نان نداریم بخوریم و برای بیماریهای خاص مشکل تامین مالی داریم حالا با این وضعیت که شما در خواست معالجه افراد روانی را که طبق آمارهای رسمی قریب سی درصد افراد کشور را شامل میشود کل بودجه سالیانه کشور هم حوابگوی حل این قضیه نیست پس اجازه بده فعلا با روش اعدام درمانی این یکنفر درمان بشود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
پس اجازه بده فعلا با روش اعدام درمانی این یکنفر درمان بشو

تو هم خیلی باحالی دمت گرم
پیشنهاد این مجرمان را پس از محاکمه قانونی واثبات جرم وحکم اعدام بطور ساختگی در حال فرار تیر باران شوند تا صدای سازمانهای بین المللی وحقوق بشر وامثالهم بلند نشود وجامعه از شر این انگلها نجات پیدا کند ویا اینکه از انها در محیط های حفاظت شده سالها بیگاری بکشند تا هزینه خودشانرا تامین کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
بعد هم مزد کارش رو بهش بدن تا بتونه 5 میلیون پول دختره زبون بسته رو پس بده. دی
عجب مخ کثیفی داشته یارو...
اینا باید بدون محاکمه اعدام بشن و اعدامشون به اطلاع همه ملت هم برسه تا درس عبرت باشه.
وقتي استخدام در شركت معتبر فقط مال پارتي داران و رانت خوران است، اين فسادها طبيعي است بارها ديده و شنيده ام كه فرزندان خانواده ضعيف مخصوصا دختران بناچار در اين دامها ميفتند فقط،بخاطر وضع مادي ضعيف !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
برو پی کارت برادر من ! شما تخصص داشته باش ، شرکت های معتبر منتت رو می کشن ! تخصص نه مدرک !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
تخصص رو از تو درز دیوار می خای پیدا کنی وقتی جایی کار نکردی کسی بهت کار نمیده با یک پارتی سر یک کار میری تخصص پیدامی کنی و بعد می روی جای معتبر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
والا. رفته از دانشگاه دوقوز اباد سفلی مدرک گرفته اونوقت حرف از تخصص میزنه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
نفست گرم 3:47
دخترای محترم میبنید که متاسفانه هر روز از این خبرا هست پس لطفا یکم هم بدبین باشید و فکر نکنید این یکی با بقیه فرق داره..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
و اجازه بدهید ما مردان ایرانی و بیکار دست در دست هم دهیم جای شما سر کار برویم و میهن خویش را کنیم آباد.
طمع نکنید. هیچ وقت! هر پول مفت یا چیز باارزشی که مفت باشه یه بلایی پشتش خوابیده!
مریم خانم هم بی تقصیر نیست در جائی که مردم با تحصیلات لیسانس و بالاتر دنبال مشاغلی با حقوق زیر پانصد هزار تومان هستند ایشان چطور نفهمیده است که ماهی 800000 تومان برای یک کارمند دیپلمه و بدون هر گونه سوابق کاری نمیتواند بدون خطر باشد. احتمالا ایشان بخاطر از دست رفتن آن 5 میلیون تومانش شکایت کرده و بقیه ماجرا به قصد تحریف اذهان عمومی بوده است.
افتتاح حساب جاری با هویت جعلی؟؟؟
بعد از 3 ماه زندان و دریافت جریمه نقدی 200 هزارتومانی هر چه سریعتر مجرم را آزاد کنید که به آغوش جامعه بازگشته و دوباره 3 ماه بعد، بعد از کلی دزدی و آزار دختران جدید وی را دستگیر کرده و اعلام کنید "وی که از مجرمان سابقه دار بود در طی یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شد" مرحبا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
گلریزان فراموش نشه!مسخره ها.....
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
برای اولین بار از محمد جعفر خوشم اومد
نه
آفرین
خوشم اومد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
اینو خوب اومدی،
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
سلام محمد جعفر،چطور شد اين سري نتونستي كامنتتو اولي اولي بگذاري.حيف شدوگرنه كلي لايك ميخوردي.
بیگناه نشان دادن این دختر عادلانه نیست هرگز یکطرفه به قاضی نروید هرچند کثیف بودن این کارفرمای بی وجدان هم بر کسی پوشیده نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
چنین دختری بی احتیاط است نه گناهکار!
فغت اهدام!
قوانین را باید سخت تر وخیلی سریع اجرا کرد.اگر قوانین ضعیف نبود هرروز اینقدر شاهد این مجرم های پررو ووقیح نمی شدند.بچه های خام ومعصوم مردم علی الخصوص دختران بیگناه رابی آبرو میکنند ولی انگار عادی شده است.
باسلام -به ظاهرمجازات این شخص وآن هم به اشد مجازات امری اجتناب ناپذیراست اماچرا ما از تجارب گذشته مان در موارد مشابه استفاده نکنیم وآمسائل راریشه یابی و راهکارای مناسب راجهت حل آنها بکار بندیم .
یک سوا : چرا با وجود مشکل ازدواج که به هر حال آقایون رو بیشتر درگیر خودش میکنه و بیکاری که باز هم مشکل درجه یک آقایون هستش، دخترها باید جویای کار باشند البته قبول دارم زنان بی سرپرست از این قاعده باید حذف کرد
لطفا دوستان پاسخ بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
ندونسته تز نده
شاید خانواده اش از نظر مالی ضعیف بودن و این بدبخت میخواسته کمک خرج باشه یا اینکه پول جهیزیه خودشو جور کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
چون درس خوندن زحمت کشیدن تا 2 نصف شب مثل شما تو خیابون پرسه نزدن
سپهر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
چرا شما فکر می کنید دخترا به پول نیاز ندارند. با شرایط مالی امروز اگر حتی دونفر هم سرکار باشند هنوز لنگ میزنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
همه آحادجامعه حق دارند جهت امرارمعاش وبرطرف نمودن مشکلات پیداونهان زندگی خود کار شرافتمندانه(اگه پیدابشه)داشته باشند.
اگه دختره تو خونواده شون پشتوانه مالی داشت .هیچوقت تن به منشی گری یه مرد غریبه نمیداد.
انشا الله همین بلا سر خواهر و مادر و زن ودخترش هم بیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
انشاالله که می افته و خدا جای حق نشسته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
بانفرین وگلایه کاردرست نمیشه .
ما که کارمند دولت هسنیم بهمون دسته چک نمی دهند چظور این بابا چپ و راست دسته چک میگرفته؟
اعدام با حل کردن در مخلوط اسید نیتریک و اسید سولفوریک...
در ملا عام
با سلام،
با تاسف تمام باید گفت که این روزها تعداد این گونه آگهی ها در سر و دیوار شهر ها از حد فزون تر شده است.
ضرورت دارد که دادستانی بعنوان مدعی العموم وارد شود و با آگهی دهندگان برخورد قانونی کند.
فقط اعدام
این آقا تو بانک هم آشنا داشته.
به نظر من مقصر اصلی بانک ها هستند نباید دسته چک رو به افرادی که پس انداز کافی ندارن بدن!!
بعضی وقت ها هم کرم از درخته
تمام این مسایل ومصایب ناشی از زیاد خواهی انسان وعدم اعتقاد به خدا ومعاد است
این خبر کلا بو داره! در صحت این خبر باید شک کرد.
با تشکر تابناک عزیز
دقت کنین به قوانین بسیار داغون چک های بانکی
هیچ چاپخونه و آگهی نامه و روزنامه ای حق چاپ آگهی استخدام خانم بدون دارا بودن مدارک قانونی و تلفن ثابت رو نداشته باشه
این رو قانون کنین
تا دست خیلی مجرمین کوتاه بشه
از این قبیل شرکتها شوربختانه در تهران فراوان هست باید با فرهنگ سازی مخصوصا ازطریق رسانه ملی مردم و خانواده ها را اگاه وبموضوع پیشگیری قبل از وقوع جرماقدام گردد
توی قم آگهی استخدام کلاً روزنامه ها بدون تلفن ثابت و آدرس قبول نمی کنند و اجازه درج تلفن همراه در آگهی ها رو هم نمی دن. هر چند یک خورده سخت گیرانه است اما برای همچین مواردی در نظر گرفته شده که کسی نظر سوء به دختر مردم نکنه.
رییس قبلی من هم کازی مشابه انجام میداده. من که دیگه اونجا نیستم ولی میدونم که همچنان داره به این کارش ادامه میده، البته اونا 4 نفرن که مثلا مدیران شرکتن و یکی از دیگری دزدتر و بی اخلاق تر.
نیرو های خوش قیافه استخدام میکنن، دو ماه ازش کار میکشن، بعد هم یه کاری میکنن اون آدم خودش بره. ظاهر شرکت هم خیلی خوبه.
با این که متاهلن و در ظاهر مذهبی، مشکلات اخلاقی شدید دارن.
کارشون هم خالی کردن محترمانه جیب مردم بیچاره است.
بیژن کثافت راهر چه زودتر اعدام کنید تا درس عبرتی برای دیگران شود
لطفا اعدام نشه ،دست چپ و پای راستش رو قطع کنید بعد ولش کنید در اجتماع تا جلوی چشم مردم باشه و درس عبرت بشه...
بابا چرا همه میگن فقط اعدام
این یارو زنای به عنف کرده
اول شلاق بعد سنگسار
به نظر می یاد همه مسئله رو یک جانبه می بینن. یعضیها میگن اعدام بشه بعضیها میگن باید آزاد بشه یعضیها میگن مشکل سرکاررفتن دختراست بعضیها...
توی دین ما رفتن سر کار دخترا مشکل نداره
توی دین ما برای تجاوز به عنف و قتل و ... اعدام رو گذاشتن نه برای هر کاری
توی دین ما مجرم باید مجازات بشه
توی دین ما مجرم باید مطابق جرمش مجازات بشه نه بیشتر و نه کمتر
این یعنی اینکه باید هم دخترا تحقیق میکردن و هرجایی کار نمی کردن. هم خانواده ها باید مواظب می بودن نه اینکه دخترشون رو رها کنن هرجا دلش خواست بره
هم نظارتهای حکومتی باید پررنگ باشه تا کسانی اینطوری نتونن براحتی جرم مرتکب بشن
و....
خسته نباشید اینهمه اظهار نظر خودش اطلاعات خوانندگان رازیاد میکند خوبه به نظرم اطلاعات عمومی ضعیف است غرور جوانها بیشتر دوست داشتم به بچه هایم حوادث را درقالب مثال جهت تجربه واطلاعات توضیح دهم ولی انها حوصله شنیدن حوادث راندارند حالا میبینی یکی از راه میرسد گوشها اویزان خوب چه شده کیفم را قابیدند یا سوار مشین شدم بین راه موبایلم را گرفتند وانداختند بیرون حالا میام اعتراضی بکنم میگند ما خودمان میدونیم عالمی دارم بس غرور وضعف اطلاعات باعث فاجعه میشوند
فقط اعدام
دو بار اعدام .
دختره 17 ساله گول خورده قبول...پدر و مادر این دختر چرا گذاشتند ایشون 17 میلیون بده به کسی که چند روزه میشناسش؟
یه سوالی داشتم:
اگه بدونی شرکتی اطلاعات غلط به مشتریاش میده تا اعتماد اونا رو جلب کنه، آیا نهادی هست که بهش گزارش کنی، و اون نهاد پیگیری کنه؟
واقعا دردناکه که یه عده اینقدر راحت و بدون دغدغه از راه دروغ کاسبی کنن، و اطمینان داشته باشن که مشگلی براشون پیش نمیاد، چون فکرشو کردن که چطور کارشونو بی اشکال جلوه بدن!
فقط تحویل به داعش
دختره رو چه حسابی 5 میلیون قرض داده؟ والله من که این پولو ندارم اگر داشتم به هر کسی به این راحتی قرض نمی دادم! لابد اون مرد شیاد قول ازدواج یا ... به دختره داده بوه! دختره هم فکر کرده با این کارش زرنگی می کنه یه شوهر پولدار پیدا میکنه، الان یه بچه 10 ساله هم اینقدر یاده لوح نیست! به نظر من درسته اون مرد شیاد بوده ولی اون دختره هم پیش خودش حساب و کتابهایی کرده بوده! و گول نخورده بلکه رودست خورده!
بیژی آنچه خوبان همه دارند تو تنها داری دیگه چه خلافی مونده به مامانت بگوبرات اسفند دود کنه. خداوکیلی اعدام هم برای شما انگلهای جامعه کمه .
فقط و فقط بخشش
پاسخ ها
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
ای خاک برسرت بااین بخشش نابجات.بایدخودرابه جای خانواده آن صدمه دیدگان گذاشت بعدازبخشش حرف زد
باید در باره والدین و مخصوصا مخصوصا مادر این تبهکاران تحقیقات کرد . مادران محترم برای بچه ها بیشتر وقت بگذارید
فقط اعداممممممممممممممممممممممممم بعداسیدپاشیییییییییییییییییییییییییییییییی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار