بازدید 14107
پرسپولیس ۹۳ با پرسپولیس ۹۲ تفاوتی دارد؟

از پاس نشدن چک اسپانسر تا شایعه اعتصاب در پرسپولیس

هنوز پرسپولیسی‌ها خاطره فصل پیش را فراموش نکرده‌اند که به دلیل اعتصاب بازیکنانشان، جام قهرمانی را از دست دادند. هم‌اکنون و در آستانه فصل جدید رسانه‌ها، اخبار پرسپولیس را به گونه‌‎ای بازتاب می‌دهند ‌که گویا قرار است برخی مشکلات در پرسپولیس ادامه‌دار باشد!
کد خبر: ۴۱۹۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸ 23 July 2014
از پاس نشدن چک اسپانسر تا شایعه اعتصاب در پرسپولیسهنوز پرسپولیسی‌ها خاطره فصل پیش را فراموش نکرده‌اند که به دلیل اعتصاب بازیکنانشان، جام قهرمانی را از دست دادند. هم‌اکنون و در آستانه فصل جدید رسانه‌ها، اخبار پرسپولیس را به گونه‌‎ای بازتاب می‌دهند ‌که گویا قرار است برخی مشکلات در پرسپولیس ادامه‌دار باشد!

به گزارش «تابناک»، «واویلا اگر امروز چک ۵/۵ میلیاردی پاس نشود»، «اسپانسر پرسپولیس جا زد؟» و «بوی اعتصاب می‌آید»، تنها بخشی از تیترهایی است که روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها از دیشب و امروز برای پوشش اخبار ماجرای اردو‌ پرسپولیس در نظر گرفته‌اند که به خودی خود، نشان می‌دهد ‌چقدر دلشان می‌خواهد از اردوگاه سرخ‌ها اخبار جنجالی مخابره شود.
 
ماجرا مربوط به چک ۵. ۵ میلیاردی اسپانسر جدید پرسپولیس است که قرار بود امروز پاس شود و ‌باشگاه بخشی از مطالبات بازیکنان را با آن بپردازد؛ اما گویا این چک نقد نشده و همین ‌موجب شده تا رحیمی در روزهای اخیر، دو بار در تمرینات پرسپولیس حاضر شود و با بازیکنان این تیم صحبت کند. نقد نشدن چک اسپانسر پرسپولیس، در حالی اتفاق افتاده که برخی رسانه‌ها آن را به کنار کشیدن اسپانسر جدید این تیم از حمایت پرسپولیس عنوان کرده‌اند.

بنا بر این گزارش، یکی دو روزنامه و سایت ورزشی در گزارش‌های خود از وضعیت قرمز در اردو‌ سرخ‌ها، خبر از کنار کشیدن و «جا زدن» اسپانسر پرسپولیس داده‌اند و این در حالی است که شرکت بهنام پیشروی کیش، اسپانسر فصل جدید این باشگاه، قرارداد ۳۰ میلیاردی برای این فصل امضا کرده که گویا تا کنون هم ۹ میلیارد آن را به حساب باشگاه واریز کرده‌ است.

اما این تنها مشکل پرسپولیس نیست. دو روز پیش هم وکیل کشتی‌گیران طلبکار از باشگاه پرسپولیس در دفتر این باشگاه قصد توقیف اموال این باشگاه را به دلیل بدهی‌های فراوان داشت. از سوی دیگر هنوز مشکلات حقوقی اسپانسر فصل جدید با اسپانسر فصل قبل حل نشده و این‌ها همه بخشی از میراثی است که مدیران قبلی برای باشگاه پرسپولیس ‌گذاشته‌اند.

حالا در کنار میراث دردسرساز مدیران قبلی، گویا باشگاه پرسپولیس مانند فصل پیش با مشکل مالی روبه‌رو شده است. پرسپولیسی‌ها که در بازار نقل و انتقالات اندکی ضعیف‌تر از رقیب همشهری‌شان ظاهر شده‌اند، امیدوار بودند به کمک اسپانسر متمولشان، دست‌کم در این فصل ‌مشکلات مالی نداشته باشند؛ چه اینکه آن‌ها سه جام مهم ‌پیش ‌روی دارند و تدارکات برای این سه جام به اندازه کافی هزینه‌بردار است؛ اما گویا مشکلی که در نیم فصل دوم فصل قبل به سراغ سرخ‌ها آمد، قرار است امسال پیش از آغاز فصل دامنگیر سرخ‌ها شود.

هرچند برخی رسانه‌ها از هم‌اکنون خودشان را برای تیترهایی چون «اعتصاب در اردو‌ پرسپولیس» آماده کرده‌اند و از عصبانیت علی دایی از ‌پرداخت نکردن مطالبات مالی سخن می‌گویند، ‌گویا اوضاع در باشگاه پرسپولیس چندان خوب نیست. شاید بتوان وضعیت واقعی پرسپولیس در این روز‌ها را از میان سخنان امیر عابدینی فهمید که در گفت‌وگو با روزنامه ایران ورزشی می‌گوید: «دلم برای رحیمی می‌سوزد، در مخمصه افتاده است. در ابتدا آنقدر به او وعده دادند و دلش را قرص کردند که گفت طلب‌های شفاهی را هم پرداخت می‌کند اما اکنون طلب کتبی و با حکم قضایی هم پرداخت نمی‌شود. دلیل اصلی این مسأله آن است که وعده و وعید‌ها عملی نشده است. مردم فکر می‌کردند در پرسپولیس شق‌القمر می‌شود و پرسپولیس واگذار می‌شود و اسپانسر هم پول فراوان می‌آورد اما اکنون حتی به آکادمی باشگاه هم ۵۰ میلیون تومان پول نداده‌اند تا کار را آغاز کنند، در حالی که یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون بودجه برایش تصویب شده است. ما تاکنون ایستاده‌ایم و نگذاشته‌ایم عبدی از نفس بیفتد؛ اما چگونه می‌توان با قدرت کار کرد، در حالی که سوختی وجود ندارد و پولی پرداخت نمی‌شود. مگر می‌توان بدون سوخت موشک هوا کرد‌».

عابدینی بر این باور است، باید هرچه زود‌تر کار پرسپولیس با اسپانسر‌هایش یکسره شود: «اگر آقایان سیاسی و سلیمی با اسپانسر کارشان را یکسره نکنند و حرف‌هایشان را نزنند، روزگار سختی در انتظار پرسپولیس است. امیدوارم آن‌ها بنشینند و وضعیتشان را با اسپانسر مشخص کنند، اگر اسپانسر مشکل دارد، برطرف شود و یا اگر حرف و حدیث جدیدی زده شده به مردم بگویند. در پرسپولیس و استقلال نمی‌توان روی هیچ چیز سرپوش گذاشت، اگر بخواهند این گونه رفتار کنند، علی دایی پس از آنکه در سه بازی به بازیکنانش پولی ندهند در آن صورت به هیچ کس رحم نمی‌کند و همه چیز را می‌گوید. پس بهتر است که همه چیز را بدون سرپوش گذاشتن به مردم بگوییم‌».
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۱
تیترتون را اصلاح کنید. "پاس" نشدن و نه "پاش" نشدن.
تابناك عزيز پاس يا پاش؟
به شتره میگن چرا گردنت کجه؟
می گه کجام راسته!!!
آخی تو هم که قاط زدی تابناک پاش چیه برادر!
اسپانسر واقعا دیوانه است. پولش را بدهد به عده محروم که دل آنها شاد شود و توشه ای برای آعرتش باشد تا بخشش آن به میلیادرها
اسانسر پولش را بدهد به عده محتاج و محروم جامعه
پاش نشدن?
پاش نشدن?
پاش نشدن?
بهتره بجای بهم زدن آرامش پرسپولیس یکم روی تایپ کردنتون تمرکز میکردید که (( پاس کردن رو نمینوشتید پاش کردن )) چقدر عجله دارید استقلالی های کثیف ...
از پاش نشدن
١- آقاي مهندس پول شايد سوخت باشه اما اين بازيكنان موشك كه هيچ فرغون هم نيستند
٢-شما ظاهرا در اوهام خودتان غرق هستيد، مردم اينقدر دغدغه دارند كه خدا ميداند، فكر كرديد نشسته و لحظه شماري مي كنند كه امثال شما اعلان كنيد بودجه به فوتباليستهاي تا خرخره سير نداده اند؟!!
٣- آقا در اين فوتبال سراپا فاسد را گل بگيريد، آيا بازيكني كه فصول قبل بالاي دو ميليارد گرفته اين فصل مياد با يك ميليارد قرارداد ببنده كه شما ليست مبلغ قرارداد منتشر ميكنيد كه شفاف سازي بشه؟!
٤- ليگي كه آقاي گلش ١٢-١٣ گل بزور پنالتي و داور... بزنه، كيفيتش معلوم هست ديگه. متاسفانه اين مبالغ ميلياردي ديگه حرفش هم تو رسانه عادي شده و يك نفر هم نمياد بگه از كجا مياد و به كجا ميره.
٥- ما دستمون جايي بند نيست، واگذار كرديم به خدا. ان الله شديد العقاب.
هنوز پاش نشده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟داداش منم تنم درد میکنه
پاش نه تابی جون پاااااااااااااااااااااااااااااااس
لطفا فارسی را "پاش" بدارید.
انجمن معتادان پایتخت !
پاش؟
هرکی پرسپولیسیه لایک کنه
تابی جون بی دقت شدی پاش نشدن چیه؟!!
شما بگو شاقی ات کی بوده؟ ایشالا چکش پاش میشه.
شما بگو شاقی ات کی بوده؟ ایشالا چکش پاش میشه.
پاس یا پاش
پرسپولیس دیگه به اخر رسیده
پاش که نمیشه اما پاس، شاید
شی شده داداش چکش پاش نشده؟ ایشالا میشه غمت نباشه!
پاس نه پاش لطفااصلاح شود
"پاش نشدن"! تابی تو هم معتاد شدی!
ضایع پاش چیه اشتب نوشتی. خاک تو سرت
تابی جان تیتر خبر رو اصلاح کن. پاس نه پاش
داداش عملت بالا رفته پاش نشدن لفظ کیاست اصلاحش کن زود/®"‌*
ببخشيد پاش نشدن يعني چي
پاش نشدن ؟؟!!؟
تابى جان ( پاش ) غلطه ( پاس ) درسته
اصلاحش كن
اسپانسر هم فهمیده چه خبره!
پاش نشه شی میشه داداشششششش ؟!!!!
تیتر تونو نگاه کردین؟
تابناک تیتر خبر رو اصلاح کن ، پاس کردن نه پاش کردن !
مجید جان دلبندم
پاش نشدن
غلط املایی در عنوان؟!
تابناک پاش نه دلبندم اون پاس;-)
پاس نشدن نه پاش نشدن دلبندم
پاش نشدن؟ عمل داري؟
پاش نشدن؟ عمل داري؟
اصلا مسئولین چرا اجازه میدن که شرکت های بی نام و نشان (مخصوصا این شرکت که اصلش بر پایه فریب مردم هست و کالای بی کیفیت چینی رو به اسم کالای ایتالیایی به مردم میندازه) بیاد و همچین قراردادی ببنده و برنامه ریزی یک تیم پرطرفدار رو جوری به هم بزنه که هنوز اول کار نشده اسم اعتصاب و اینطور چیزها بیاد وسط.
این همه میگن در فوتبال ما فساد هست کی اومده درست و حسابی جلوش رو بگیره؟
مگه این اتفاق برای فدراسیون فوتبال(اسپانسر قبلی تیم ملی) نیفتاد ؟ چی شد ؟یک شرکتی اومد یک تبلیغات زیاد برای خودش کرد به اسم حامی تیم ملی و بدون اینکه پولی پرداخت کنه رفت پی کارش !!
اشکال اینه که یک سری به خاطر دریافت پورسانت خودشون حاضر هستند که یک باشگاه نابود بشه .
براشون فرقی نمیکنه پرسپولیس باشه یا نباشه . سر پورسانت سلامت.؟.
واقعا این سیستم مدیریت در فوتبال باعث تاسف شدید است.
متاسفم ..........
تیتر غلط املایی داره برادر
پاش!!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه مجبورن ایبنجوری قرارداد ببندند؟ آخه 2میلیارد برای اینکه علی داییه؟ حالا باز اگه بشون بازی یاد میداد و درست بازی میکردن یه چیزی! قراردادشون رو مث راه آهن میلیونی میبستن چی نمیشد؟
واقعا اینکه میگن جیب خالی پز عالی همینه
داداش چکو بده "پاشش" کنم!!
پاش؟؟؟!!!
منظورت پاس نشدن چک اسپانسر تابی..
پاش نشدش ؟ در رو ببند شوژ میاد
فقط اعدام
فقط اعدام
چقدر غلط املایی داره این خبر!
چرا از موضوعي كه خبرنداريد سخن به ميان مياوريد
اصل داستان ازاين قراره كه مديران قبلي پرسپوليس قرارداد اسپانسري رو پنج ساله با شركت صدرا سيستم بستندوالان اونها مدعي هستند شما اگه جاي اسپانسر جديد بوديد چه ميكرديد ؟
از شما مسئولین عزیز عاجزانه تقاضا می کنیم فاتحه فوتبال را خوانده و به ورزش های دیگر توجه کنید. همش پول پول پول، مطالبات بازیکنان مفت خور و ....
خدا خیر به آقای دایی بده که از ایشون حساب میبرند
باز شروع فوتبال و باز حاشيه و ..
ای به جهنم
این تیم مال عبدو بوده و مصادره کردنش هیچ وقت خیر نمی بینه تا لب چشمه هم بره تشنه برمی گرده
قرارداد پوشالي كشتي گيران چه فايده اي براي پرسپوليس داشته است. بنظر ميرسد اين افراد از جو موجود سوئ استفاده ميكنند وگرنه كدام كشتي و پيروزي براي اين تيم انجام شده است؟
تا دائي ، برادر و وابستگانش در پرسپوليس هستند اين تيم هيچ چي نمي شود .
به صحبتهای عابدینی توجه کنید : اگر بخواهند روی مسائل سرپوش بگذارند علی دایی پس از سه بازی به کسی رحم نمی کند و همه چیز را می گوید .خوشم میاد از علی دایی چون بی پرده حرفهای خودش را می زند و اصلا از حق و حقوق اعضای تیم اهل کوتاه آمدن و ماست مالی کردن بلد نیست و مثل بعضی مربیها وقتی پول خودش را گرفت دیگه کار بازیکنان را پیگیری نکند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی