بازدید 2321

هشدار فيفا به کنفدراسيون فوتبال آمريکاي جنوبي

کد خبر: ۴۱۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۷ 23 July 2014
فدراسيون جهاني فوتبال به کنفدراسيون فوتبال آمريکاي جنوبي هشدار داد در مورد محروميت لوئيز سوارز دخالت نکند.

دبير کل کنفدراسيون فوتبال آمريکاي جنوبي (CONMEBOL) اخيراً از سياست‌هاي فيفا انتقاد کرده و به طور آشکارا حمايت خود را از لوئيز سوارز، مهاجم تيم ملي اروگوئه که به تازگي از سوي فيفا با محروميت 9 جلسه‌اي و ممنوعيت 4 ماهه از فعاليت‌هاي فوتبالي جريمه شده، اعلام کرد که همين موضوع موجب خشمگين شدند مسئولان فيفا شد.

فيفا در پاسخ به اظهارات دبيرکل CONMEBOL با انتشار بيانيه‌اي اعلام کرد: دبير کل در جايگاهي نيست که بخواهد دخالت کند، اظهارنظري کند و يا دستي در تصميمات فيفا ببرد. به خاطر داشته باشيد که دادگاه‌هاي فيفا به خاطر استقلالي که دارند از کار خود لذت مي‌برند و در اين خصوص از هيچ نهادي دستور نمي‌گيرند.

در ادامه اين بيانيه آمده است: همچنين در اين موردِ به خصوص تأکيد مي‌کنيم که اعضاي دادگاه‌هاي فيفا را افرادي تشکيل مي‌دهند که با دانش، توانمند و داراي تجربه لازم در زمينه‌هاي کاري خود هستند و توسط کنگره فيفا انتخاب شده‌اند.

فيفا پيش از اين درخواست فدراسيون فوتبال اروگوئه و سوارز را که خواستار تجديدنظر مجدد در حکم صادره شده بودند را رد کرد و اين پرونده در حال حاضر به دادگاه حکميت ورزش (CAS) ارجاع داده شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر