بازدید 11441
در آستانه روز قدس؛

بیانیه مهم جمعی از فرماندهان دفاع مقدس صادر شد

ما فرماندهان دفاع مقدس از همه مسلمانان و جهانیان می‌خواهیم در راهپیمایی روز قدس بسیار باشکوه و گسترده‌تر از گذشته شرکت کنند‌. از ملت‌ها و دولت‌های خود بخواهند ‌با فشار به رژیم اشغالگر قدس و تحریم بین‌المللی این رژیم، صهیونیست‌ها را از حمله به غزه پشیمان کنند. از سوی دیگر، پیشنهاد می‌کنیم که آمادگی لازم برای برگزاری یک راهپیمایی میلیونی و بین‌المللی از کربلا تا قدس را در خود فراهم سازند.
کد خبر: ۴۱۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶ 23 July 2014
بیانیه مهم جمعی از فرماندهان دفاع مقدس صادر شددر آستانه روز جهانی قدس، جمعی از فرماندهان دفاع مقدس، با انتشار بیانیه‌ای با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از آزادیخواهان و وجدان‌های بیدار عالم خواسته‌اند ‌منتظر دولت‌های به خواب رفته و محافظه‌کار جهان نباشند و با یک ابتکار انقلابی به خونریزی و جنایات هفتاد ساله رژیم صهیونیستی پایان دهند.

به گزارش «تابناک»، اطلاعیه فرماندهان دفاع مقدس به نام «از زیارت تا زیارت» در محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین فلسطین به شرح زیر صادر شد؛

بسم الله الرحمن الرحیم


ملت شریف و بزرگ ایران، آزادی‌خواهان جهان

حوادث اخیر غزه نشان داد که خونریزی و کشتار و جنایت جزئی از ذات دولت اشغالگر صهیونیستی شده است. قریب هفتاد سال است که رژیم اشغالگر قدس فلسطینی‌ها را قتل‌عام می‌کند، به زندان می‌افکند. شهر‌ها و روستا‌ها را به محاصره در‌می‌آورد. امروز نیز بیش از دو هفته است ‌در غزه، یکی از فجیع‌ترین جنایات اسرائیل جریان دارد. هفتصد شهید و پنج هزار زخمی، بیانگر نسل‌کشی جدیدی در جهان است. قطعا این آخرین جنایات اسرائیل در فلسطین نخواهد بود. از طرف دیگر، صهیونیست‌ها و اسرائیل‌، خود، کانون و مرکز بی‌ثباتی و ناامنی‌های عراق و سوریه ت که منجر به کشته شدن بیش از صدهزار و مجروح شدن دویست هزار نفر از مردم منطقه شده است‌ ـ می‌باشند.

آزادی‌خواهان و وجدان‌های بیدار عالم‌

منتظر دولت‌های به خواب رفته و محافظه‌کار جهان نباشید و با یک ابتکار انقلابی به خونریزی و جنایات هفتاد ساله رژیم صهیونیستی پایان دهید. آیا نباید به قریب هفتاد سال جنایت و کشتار پایان داد؟ آیا نباید نسل‌کشی هزاران انسان بی‌گناه را خاتمه داد؟ آیا ادامه این خونریزی‌ها و سکوت در مقابل آن، زندگی مردم جهان را به خطر نمی‌اندازد؟ امنیت انسان‌ها را خدشه‌دار نمی‌سازد؟ زندگی جامعه جهانی را تلخ نمی‌کند؟؟

در رابطه با حادثه جاری غزه اعلام می‌کنیم که رژیم صهیونیستی اشتباه بزرگی مرتکب شده است. آن‌ها فکر می‌کنند با ایجاد حوادثی در سوریه و عراق و بی‌ثباتی در کشورهای اسلامی، فرصت جدید و مناسبی برای ازمایش شانس خود بدست اورده‌اند یا فکر می‌کنند دولت‌های امریکا و اروپا به دلیل درگیری در اکراین، در خاورمیانه در موضع ضعف قرار دارند و آن‌ها بناچار از جنایات اسرائیل حمایت می‌کنند. باید گفت که صهیونیست‌ها دست به قمار بزرگی زده‌اند که قطعا با شکست مواجه خواهد شد. هشدار می‌دهیم ‌هرچه سریع‌تر به جنایات و کشتار و محاصره غزه پایان دهند. قطعا عواقب این حوادث بر عهده صهیونیست‌ها و دولت امریکا خواهد بود. فرزندان مقاومت و رزمندگان اسلام، درسی فراموش ناشدنی به صهیونیست‌ها خواهند داد. جوانان شهادت‌طلب فلسطینی به زودی انتفاضه جدیدی را خلق خواهند کرد. ما به رزمندگان فلسطینی اعلام می‌کنیم که شما تنها نیستید. تمام مسلمانان جهان از شما حمایت می‌کنند. به مقاومت خود ادامه دهید و مطمئن باشید پیروزی به حول قوه الهی، از آن شماست.

ما فرماندهان دفاع مقدس از همه مسلمانان و جهانیان می‌خواهیم در راهپیمایی روز قدس بسیار باشکوه و گسترده‌تر از گذشته شرکت کنند؛ از ملت‌ها و دولت‌های خود بخواهند که با فشار به رژیم اشغالگر قدس و تحریم بین‌المللی این رژیم، صهیونیست‌ها را از حمله به غزه پشیمان کنند. از سوی دیگر، پیشنهاد می‌کنیم که آمادگی لازم برای برگزاری یک راهپیمایی میلیونی و بین‌المللی از کربلا تا قدس را در خود فراهم سازند.

مسلمانان جهان و پیروان سایر ادیان الهی از مسیحی تا یهودی می‌توانند در این راهپیمایی بزرگ و تاریخی و با شعار پیروزی خون بر شمشیر و بدون نیاز به حمایت و دخالت دولت‌ها به حیات ننگین و ضد بشری صهیونیزم در فلسطین پایان دهند. این راهپیمایی بزرگ هشتصد کیلومتری، از کربلا تا قدس، سیل خروشانی به راه می‌اندازد که برای همیشه منطقه را از وجود صهیونیست‌ها پاک خواهد کرد. هدف از این راهپیمایی، زیارت اماکن مقدس و قبله اول مسلمین خواهد بود، ولی همین راهپیمایی با شعارهای انقلابی و مشت‌های گره کرده، برای همیشه اسرائیل را دفن می‌کند. نباید فراموش کرد که ملت ایران تنها با دست خالی و با راهپیمایی‌های خود تانک‌ها و سلاح‌های رژیم پهلوی را از کار انداخت. شعار ملت ایران همواره پیام حضرت سیدالشهدا (ع) یعنی پیروزی خون بر شمشیر بوده و خواهد بود. راهپیمایی بیست میلیون نفری از نجف تا کربلا و چند میلیون نفری حاجیان در مراسم حج، واقعه‌ای ماندگار است که هر سال تکرار می‌شود. بدیهی است، حرکت قریب به ده میلیون نفر در راهپیمایی «زیارت تا زیارت» از کربلا تا قدس به عنوان واقعه‌ای جاودان در تاریخ مبارزات مسلمین ثبت خواهد شد.

‌«جمعی از فرماندهان دفاع مقدس»

محسن رضایی، محمدعلی جعفری، علی شمخانی، رحیم صفوی، غلامعلی رشید، قاسم سلیمانی، محمدباقرقالیباف، مصطفی ایزدی، محمد باقری، محمدباقر ذوالقدر، محسن رفیق دوست، حسین سلامی، اسماعیل احمدی مقدم، احمد وحیدی، احمد غلامپور، غلامحسین بشردوست، عباس محتاج، مرتضی قربانی، علی فدوی، محمدپاکپور، محمدکوثری، علی فضلی، سیدمحمدحجازی، عبدالمحمدرئوفی، مرتضی صفاری، حسین همدانی، محمدجعفر اسدی، حسن رستگارپناه، غلامرضا جلالی، یعقوب زهدی، غلامرضا جعفری، علی شمشیری، کوسه چی، فتح الله جعفری، علی اکبر احمدیان، اسدالله ناصح، یزدان، غلامرضا محرابی، علی عبدالهی، نبی رودکی، مهدی ربانی، محمدجعفری
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان