بازدید 2182

شرایط خصوصی سازی سرخابی ها از طریق بورس

کد خبر: ۴۱۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹ 23 July 2014
عضو فراکسیون ورزش مجلس با بیان این که طرفداران و دوستداران باشگاه های ورزشی باید صاحبان آن ها باشند، گفت: برای خصوصی سازی باشگاه های ورزشی از طریق بورس باید تراز های سالانه آن ها بررسی و در صورت سودده بودن باشگاه واگذاری از طریق بورس صورت گیرد.

محمد رضا تابش در گفت و گو با خانه ملت  با اشاره به الزام قانونی بودجه سال 1393 مبنی بر ضرورت خصوصی شدن سرخابی ها گفت: خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بحث تازه ای نیست و در زمان دولت اصلاحات که هنوز که اصل 44 قانون اساسی نیز طرح نشده بود، بسترهای این مهم تا حد زیادی مهیا شد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: بهترین راهکار سودده کردن باشگاه های ورزشی به خصوص این دو باشگاه فوتبال ، واگذار کردن آن ها  در بورس است تا حامیان و طرفداران حقیقی یک باشگاه بتوانند صاحب آن نیز باشند.

تابش در خصوص شرایط لازم برای واگذاری این دو باشگاه از طریق بورس ، گفت: برای واگذاری از طریق بورس باید ترازهای سالانه بررسی شود و در صورتی که این دو باشگاه زیان ده باشند امکان واگذاری آن ها در بورس نیست.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در فراکسیون ورزش برای همراهی با خصوصی شدن این دو باشگاه گفت:  فراکسیون ورزش کمیته های مختلفی دارد و این دست از مسائل  در کمیته فوتبال پیگیری می شود اما به هر صورت در تمامی زمینه های ورزشی از جمله مقوله خصوصی سازی این دو باشگاه ، فراکسیون دخالتی در اجرا نکرده  و تنها رویکرد نظارتی داریم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس هم چنین تاکید کرد:بحث اصلی و اولویت اول در مهم ترین بحث در واگذاری این دو باشگاه مسئله دوری از شتابزدگی در واگذاری این دو باشگاه است به این معنی که مشکلات و نقص‌هایی موجود در این باشگا ها باید ابتدا مورد بررسی و رفع قرار گیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل