بازدید 1834

غفلت ازرسیدگی به وضعیت جوانان در وزارت ورزش

کد خبر: ۴۱۸۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵ 23 July 2014
نایب رئیس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی با بیان این که غفلت ازرسیدگی به وضعیت جوانان در وزارت ورزش ملموس است، گفت: فراکسیون جوانان مجلس برای احیای سازمان ملی جوانان در حال برنامه ریزی است.

سید احمدرضا دستغیب در گفت و گو با خانه ملت، با بیان اینکه  رسیدگی به وضعیت جوانان در وزارت ورزش مغفول مانده است ، گفت: ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان از ابتدا تصمیم نادرستی بوده است و امروز نیز  سایه ورزش بر حوزه جوانان مانع از رسیدگی جدی به امور این حوزه می شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: در ابتدای دولت یازدهم نیز مطرح شد که باید این دو مقوله از هم تفکیک شود و آقای گودرزی نیز در اظهارات نخست مخالفتی با این موضوع نداشت چرا که کارشناسان نیز اذعان دارند که  رسیدگی به وضعیت جوانان در وزارت ورزش به خوبی انجام نمی شود و مورد غفلت واقع شده است.

دستغیب با تاکید بر این که سازمان ملی جوانان باید احیا شود،  تصریح کرد: در فراکسیون جوانان طرح جدا شدن وزارت ورزش از جوانان مطرح شد و بر اساس آن انتظار می‌رفت تا گودرزی وزیر ورزش و جوانان برنامه‌ها و پیشنهادات خود را ارائه کند اما متاسفانه با گذشت یک سال از مدت فعالیت دولت هنوز در این خصوص اقدذام جدی صورت نگرفته است.

نایب رئیس فراکسیون جوانان مجلس با بیان این که فراکسیون مدت ها است بر روی طرحی در راستای  جداشدن حوزه جوانان از وزارت ورزش کار می کند، گفت: فراکسیون جوانان مجلس در پی آن است که با ارایه طرح جامعی که با هدف پوشش نقاط ضعف و مشکلات گذشته  زمینه را برای جداسازی این دو موضوع مهیا کند./
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل