بازدید 2386

انتقاد فان خال از برگزاري تور پيش فصل در آمريکا

کد خبر: ۴۱۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹ 23 July 2014
سرمربي منچستريونايتد از برگزاري تور پيش فصل اين تيم در کشور آمريکا انتقاد کرد.

باشگاه منچستريونايتد اردوي پيش فصل خود را در کشور آمريکا برپا کرده که اين موضوع انتقاد لوييس فان خال را به دنبال داشته است.

به گزارش فارس، يونايتدها امروز و در نخستين ديدار از دوران آماده‌سازي تيم در ورزشگاه پاسادنا کاليفرنيا به مصاف لس آنجلس گلکسي مي‌رود. اين نخستين ديدار از حضور دو و نيم‌ هفته‌اي آنها در آمريکا است و اگر اين تيم موفق شود به فينال تورنمنتي که در آن قرار دارد برسد بايد 13 هزار و 500 مايل سفر کند.

پس از برگزاري بازي در لس آنجلس، يونايتدها بايد به دنور، واشينگتن و دترويت سفر کند و سپس در صورت قرار گرفتن در صدر جدول بايد سفري سه ساعته به ميامي داشته باشد.

در اين تورنمنت تيم‌هاي رم، رئال مادريد و اينترميلان هم حضور دارند. علاوه بر اين کارها، بازيکنان بايد در تيزرهاي تبليغاتي نيز حضور يافته و به گفت‌وگو با شبکه‌هاي تلويزيوني باشگاه‌ها نيز بنشينند.

تمامي اين برنامه‌ها بايد انجام شوند. اين موضوع صداي فان خال را درآورده است. وي در اين زمينه گفت: اينها خيلي زياد هستند. با توجه به اينکه ما بايد در فصلي طولاني شرکت کنيم، حضور زياد در برنامه‌هاي تبليغاتي و سفر کردن‌هاي طولاني مدت نمي‌تواند دوران آماده سازي خوبي را براي ما رقم بزند. از سوي ديگر اما اين تور پيشتر پيش بيني شده و من هم بايد با آن کنار بيايم. در واقع با آن کنار مي‌آيم.

وي افزود: مي‌دانستم که منچستريونايتد چه باشگاه بزرگي است اما اکنون اهميت زياد اسپانسرها را نيز درک کردم. بايد کار کنم و تيمم را آماده کنم. بايد با اتفاق‌هايي که در اين باشگاه بزرگ رخ مي‌دهد کنار بيايم. کار آساني نخواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی