بازدید 55922

عربده کشی مستانه اراذل و اوباش در شرق تهران

اراذل و اوباش مست بامداد امروز با عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای اهالی خیابان استقلال در شرق تهران اقدام به تخریب چندین دستگاه خودرو کردند.
کد خبر: ۴۱۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲ 23 July 2014
اراذل و اوباش مست بامداد امروز با عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای اهالی خیابان استقلال در شرق تهران اقدام به تخریب چندین دستگاه خودرو کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت 2 بامداد چهارشنبه یکم مرداد ساکنان چهار راه استقلال خیابان آمره ای با شنیدن صدای داد و فریاد و عربده کشی تعدادی از اراذل و اوباش به خیابان آمدند. آنها حدود 5 تن از اراذل و اوباش محل را دیدند که با عربده کشی اقدام به تخریب خودروهای پارک شده در حاشیه خیابان می کردند.

تعدادی از اهالی با مشاهده این صحنه بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دادند که حدود 10 دقیقه بعد ماموران کلانتری فرجام در محل حاضر شده و موفق به دستگیری یکی از متهمان شدند اما 4 متهم دیگر از محل گریختند.

یکی از اهالی در این باره به خبرنگار مهر گفت: اراذل و اوباش در حالی که به خاطر مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشتند به عربده کشی در خیابان پرداخته و در حالی که قمه ای در دست داشتند به طرف اهالی حمله ور شده و به آنها فحاشی می کردند. یکی از اراذل و اوباش نیز اقدام به تخریب خودروهای پارک شده در خیابان می کرد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس خیلی سریع خود را به محل درگیری رساندند اما قبل از این که برای دستگیری متهمان اقدام کنند آنها از محل متواری شدند.

به گفته اهالی، این اراذل و اوباش تا کنون چندین بار اقدام به عربده کشی و تخریب خودروها در منطقه کرده و در آخرین مورد نیز بامداد چهارشنبه به 6 خودرو که در خیابان پارک شده بودند آسیب رسانده و اقدام به تخریب آنها کردند.

یک مقام انتظامی در گفتگو با خبرنگار مهر در این باره اظهار داشت: بلافاصله پس از تماس اهالی 4 گروه از ماموران کلانتری 136 فرجام خود را به محل حادثه رساندند و متهم اصلی را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در حال حاضر تحقیقات در این رابطه ادامه دارد و افرادی که از این متهمان شکایت دارند برای ثبت شکایت خود باید به کلانتری فرجام مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲۸
انتشار یافته: ۵۰
این چندمین بار که در ماه رمضان اراذل در یک کشور اسلامی حرمت شکنی می کنند چرا ؟
چطوره برای مزاحمت و تخریب اتومبیلها مستند و حالت طبیعی ندارند ولی وقتی پلیس از راه میرسه بهوشند و فرار میکنند اینها انگلهای وحشی جامعه هستند وباید از روی زمین محو بشن تا ملت آسایش داشته باشند.
قبلا حتی اراذل و اوباش هم حرمت رمضان و محرم را نگه می داشتند
یه خانم توی مجلس خانوادگی آواز میخونه، پلیس تند میره دستگیرش میکنه! اما مزاحم نوامیس و اموال مردم رو نمیتونه بگیره!
تابناک محترم لطفا به جاي فرهنگ سازي نافرهنگ سازي نفرما کاري که هميشه انجام ميدي چه سودي واست داره خدا عالمه چاپ هم نکن
قابل توجه آقای علیخانی و برنامه ماه عسل
اراذل و اوباش عزیز نگران مجازات نباشید برنامه ماه عسل مخالف مجازات شما عزیزان است
از مسئولين نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران عاجزانه استدعا داريم مهار وبرخورد با اراذل واوباش واشرار را به گشت هاي انصار حزب الله وبسيجيان غيور بسپارند...
چقدر اراذل زیاد شدن! ایکاش کهریزک رو نبسته بودن و اینا رو میبردن اونجا
عین قارچ داره تعدادشون روز بروز بیشتر میشه ؛ قمه کشی و خلاف تو ایران داره تبدیل به یک ارزش میشه ؛ مسئولین از خواب بیدار شید
بله من تا حالا ندیدم مامورها بدون آژیر خودشان را به محل برسانند همیشه با صدای بلند آژیر میکشن که مجرمین فرار کنند و قائله بخوابه .
با سلام
به نظر می رسد دادگاهها ما محلی برای صلح و آتشی می باشد. که اراذل و اوباش به این مسئله اگاه شده اند و با خیال راحت به عربده کش در خیابانها می پردازند. چون مطمئن هستند که با مردم اشتی خواهند داد. و ازاد خواهند شد
وی ادامه داد: ماموران پلیس خیلی سریع خود را به محل درگیری رساندند اما قبل از این که برای دستگیری متهمان اقدام کنند آنها از محل متواری شدند.
اگر زود رسدند پس چرا نتوستند همشونو دستگير كنند؟!
عجیب است !!!1
درود بر تابناک
لطفا بعد از دستگیری 4نفر بقیه اطلاع رسانی کنید
زنده باد تابناک و طرفدارانش
«متهم اصلی» یعنی چی؟ اینها عده ای مست و عربده کش بوده ن. اصلی و غیر اصلی داره مگه؟
در كشوري كه مشروب حرام و فروش ان ممنوع است؟؟!!!!!!!!!!!!
اقايان بيدار شويد
و بيانديشيد كه كجاي راه را اشتباه رفته ايد
بلاخره اونا جوانند باید این حرکتها رو نادیده گرفت و بخشید همچنانکه در جامعه موجی راه افتاده و بخشش قاتلان رو ترویج می کنه. عربده کشی که از قتل با لاتر نیست.
تازه پس از چندین بار یکی از اراذل دستگیر شده!
چشم مسئولين روشن
با تشکر از زحمت کشان نیروی انتظامی؛ اما به نظر میرسد حضور پس از ۱۰ دقیقه برای چنین مزاحمتی خیلی از استانداردها دور باشد . نظر شما چیست...؟
نیروی انتظامی تشکر تشکر!!!!!!!!!!!!!!
دست قوه قضائیه درد نکنه با این حکم های به شدت بازدارنده!!!!!!!!!!!!!!!
و تشکر آخر هم باید از مجلس شورای اسلامی کرد.عوض اینکه برای مبارزه با این اراذل اوباش قانون درست و حسابی تصویب کنند,, اومدند واسه اینکه ملت با زور بچه دار بشند و کسی از بچه دار شدن جلوگیری نکنه قانون زندان گذاشتند.
فقط یه آهنگ پت و مت کم داریم
خوش آنروزها که لااقل حرمت ماه مبارک رمضان را نگه می داشتند.!
شكايت؟
جرم عمومي نياز به شكايت نداره
پليس بايد در دفعات قبل آنها را دستگير ميكرده نه الان!!!!!
کی جرات میکنه شکایت کنه ؟ نه اینکه قانون سفت و محکمی دارید که به همین راحتی نتونه بیاد بیرون .
عجیب نیست 4نفرمست اوباش بتوانند فرارکنند این ضعف رافرمانده ناجا برطرف سازد بدون ارایه اماروارقام .پس ازچنددهه گذشته ازانقلاب ووقتی از اقدام سردار سلیمانی برخودمی بالیدیم این خبر ...توحالمون.
اخه چه شکایتی وقتی طرف در ماه مبارک شرب خمر کرده و مزاحمت برای نوامیس می کن. واقعا حد شرعی را چرا در چنین مواردی اعمال نمی کنید.
آقا تازمانی که اینها یک نفر رو نکشند یا به کسی تجاوز نکنند مسئولان کار خاصی نمی کنند
موفق به دستگیری یکی از متهمان شدند اما 4 متهم دیگر از محل گریختند

چه موفقیتی!!!
در ماه رمضان!!
بعد شما همه نیرو ها رو بزارید به ساپورت گیر بدن
مستی اشکالی نداره که
خوشحالم که تا حالا در تبریز چنین کارهایی سابقه نداشته .
به اون يك مقام انتظامي بفرماييد: آقاي محترم،اينا كه چند وقت ديگه ميان بيرون،بنظرت با كسانيكه ازشون شكايت كردن چيكار ميكنن؟وقتي كه جرم مشهود رخ داده پس جنابعالي چيكاره تشريف دارين؟آيا براي كساني هم كه گشت ارشاد ميگيره اعلام ميكنين بياين شكايت كنين؟؟؟؟
اخه يكي از اهالي از كجا ميدونه كه مست بودن و مشروبات الكلي استفاده كردن اخه چرا هر كسي هر غلطي ميكنه ميگيد مست بوده
از كجا معلوم كه شيشه مصرف نكرده از كجا معلوم كه حشيش يا ماري جونا مصرف نكرده باشه
نميخواهيم قبول كنيم يا به عمد هستش
فکر کن 1% که مردم از ترس جونشون برن شکایت کنن!!!
اخه ادمی مانده که چرا قوه قضائیه با اینگونه انگلها تسامح میکند بخدا باید گردن اینها را در ملاعام زد تا درس عبرت باشند.
خدایا ماه مبارک رمضون!!! تازه هنو چیزی از لیالی قدر رگذشته!!! اگر میزدن کسی رو مجروح میکردن چی؟یا به قتل میرسوندن؟ همون یک نفر کافیه گرفتنش حتماً باباش میاد سند میزاره آزادش میکنن.چه جالب!!!
چهار گروه از ماموران کلانتری رفتند و فقط توانستند یک نفر را دستگیر کنند. دست مریزاد!
مردم از ترس انتقام گیری نمیتونن شکایت کنند . باید مدعی العموم وارد شود و برای این افراد که مخل امنیت هستند مجازات بازدارنده شدیدی در نظر بگیرد
من آدم پرخاشگر و دعواگر دیدم، آدم مشروبخور هم دیدم که مست میکنه و توی خیابون تلو تلو میخوره. اینا جزو جامعه هستند و کاریشم نمیشه کرد.
ولی اونایی که اینجوری مست میکنن و قمه به دست میگیرن، باید همونجا با گلوله کشت. حتی ارزش مراسم اعدام هم ندارند. اینا دیر یا زود چند نفر رو به قتل میرسونن و عامل رحب و وجشت در جامعه هستند. غده ی سرطانی هستند که اگه برداشته نشن، کل سیستم رو داغون میکنن.
خداكند دراين منطقه كسي نياز به اين زحمتكشان نداشته باشد
اینا که مهم نیست ، مهم طرح عفاف و حجابه که باید با قاطعیت اجرا بشه
بلافاصله یعنی چند دقیقه؟
وی افزود: در حال حاضر تحقیقات در این رابطه ادامه دارد و افرادی که از این متهمان شکایت دارند برای ثبت شکایت خود باید به کلانتری فرجام مراجعه کنند.

این یعنی شکایت بی شکایت و فردا آزادند.من نمیفهمم چرا از مردم میخوان که شکایت کنند . خوب در چنین مواقعی که مردم از ترس نمیتونن شکایت کنند مدعی العموم شکایت کنه.علت ترس مردم هم کاملا مشخصه
خدائيش ميزان امنيت در مملكت بالاست.
فقط اعدام
توی ماه مبارک رمضان!
اونوقت بگید برای چی میخواد زلزله بیاد....
كلانتري 136 فرجام مطمئننا در اين گزارش ركورد شكني كرده چون معمولا دو الي سه ساعت بعد از تماس در محل ظاهر ميشود ا. گوشي خود مرا در نزديكي همان كلانتري زدند . يك ساعت التماس اين و آن را ميكردم كه فقط يكي بمن بگه بايد چكار كرد. در آخر هم بدون هيچگونه پيگيري ،‌بي خيال گوشي شدم .
به به عجب شهری است چندین بار سابقه داشته اند و باز هم ادامه میدهند تازه پلیس هم فقط یکیشون رو میتونه بگیره دستتون درد نکنه....
4 گروه مامور یک متهم رو دستگیر کردن و 3 تا فرار کردن؟
بعد به آمریکا و کانادا هم تیکه میندازین؟
بابا اسرائیل اینهمه بی گناه را می کشد.شما از پس این آدما بر نمی آید
عرق خوری و ایجاد مزاحمت اونم در ماه مبارک رمضان! عجب بی شرمایی!
چقدر سریع رسیدن که اونا رفته بودن. ۱۰ دقیقه سریعه؟؟ تو این مدت چند نفرو میتونستن زخمی کنن. کافی بود میگفتن یک دختر بدحجاب اینجاست اونوفت می فهمیدین سریع یعنی چی؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی