بازدید 1753
ورزشکاران بیشتری را نسبت به دوره قبل به بازی‌های آسیایی اعزام می‌کنیم

خسروی‌وفا: وضعیت دوپینگ نگران‌کننده است

کد خبر: ۴۱۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹ 23 July 2014
رئیس کمیته پارالمپیک گفت: با توجه به اینکه مکمل‌ها در داخل کشور آلوده است همین موضوع وضعیت نگران‌کننده‌ای را برای دوپینگ ایجاد کرده است.

به گزارش فارس، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، درباره بازی‌های پاراآسیایی و بودجه این بازی‌ها، گفت: فعلا مشکلی برای بودجه نداریم. با کیومرث هاشمی هماهنگ شده تا بودجه تامین شود. رقم دقیقا تعیین نشده، اما قول داده برنامه‌ریزی‌ها انجام شود.

وی درباره ورزشکاران اعزامی به این بازی‌ها، اظهار داشت: تعداد ورزشکاران بیشتر است. ما در این دوره 60 نفر ورزشکار زن داریم و بسکتبال بانوان برای اولین بار است که در مسابقات شرکت می‌کند. دوومیدانی بیشترین تعداد را دارد. کاروان ما بسته شده و یک نفر هم نمی‌توانیم به این کاروان اضافه کنیم. لیست اولیه ما 350 نفر است، اما لیست نهایی زمانی مشخص می‌شود که ورزشکاران حد نصاب ما را کسب کنند که اواخر مرداد 200 نفر حداقل اعزام می‌شوند.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین درباره بازدید نوبخت و حمایت 60 میلیاردی از پارالمپیک، عنوان کرد: این بودجه برای المپیک است که به ما گفتند ناخوادگاه بودجه ما هم تامین می‌شود. تا جایی که اطلاع دارم این بودجه تامین نشده است.

خسروی‌وفا درباره دوپینگ که حالا به این فدراسیون هم رسیده، تصریح کرد: همیشه وضع دوپینگ نگران‌کننده است و آن به این دلیل است که ما توزیع‌کننده مکمل خوب نداریم. ما در لندن خودمان مکمل تهیه کردیم. برای اینکه بتوانیم از این پدیده فرار کنیم باید مکمل درست در اختیار ورزشکاران قرار بدهیم و لازم است از تجربه مثبت لندن استفاده کنیم. ورزشکار به مکمل رو می‌آورد چون به آن نیاز دارد. مکمل‌ها در کشور ما آلوده هستند و ما هم نمی‌توانیم به ورزشکار بگوییم استفاده نکند. ما در حال تهیه مکمل سالم برای ورزشکاران هستیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر