بازدید 2008

رودریگز: پیوستن به رئال مادرید رؤیایی بود که به حقیقت پیوست

کد خبر: ۴۱۸۸۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰ 23 July 2014
ستاره کلمبیایی جدید رئال مادرید در اولین کنفرانس خبری خود در این تیم وعده ارائه بازی‌هایی چشم‌نواز را به هواداران کهکشانی‌ها داد.

به گزارش تسنیم، جیمز رودریگز، بازیکن جدید تیم فوتبال رئال مادرید که روز گذشته با قراردادی شش ساله به ارزش تقریبی 80 میلیون یورو از موناکو به کهکشانی‌ها پیوست، در مراسم معارفه‌ خود از پیوستن‌اش به سفیدپوشان پایتخت اسپانیا به عنوان تحقق یک رؤیا یاد کرد.

جیمز 23 ساله که پس از گرث بیل، کریستیانو رونالدو و لوئیز سوارز، اکنون چهارمین بازیکن گران‌قیمت تاریخ فوتبال است،‌ اظهار داشت: این ارقام (رقم قرارداد) برای من هیچ معنایی ندارد. من فقط می‌خواهم تاریخ‌ساز شوم و کاری کنم که هواداران رئال مادرید لذت ببرند. رئال مادرید تیمی است که به بردن عادت دارد و من هم از نظر روانی و هم از نظر جسمانی برای حضور در این تیم آماده‌ام. برای من حضور در میان این تعداد ستاره لذتبخش است و مطمئنم که از تمام هم‌تیمی‌هایم چیزهای زیادی یاد خواهم گرفت.

مهاجم کلمبیایی کهکشانی‌ها که 45 هزار هوادار رئال مادرید برای خوشامد‌گویی به او به سانتیاگوبرنابئو آمده بودند،‌ ادامه داد: من همیشه پیگیر بازی‌های رئال مادرید بوده‌ام و رؤیای بازی در این تیم را داشتم. برای رسیدن به این تیم متحمل زحمات فراوانی شدم و به همین خاطر رسیدن به هدفم آن را برایم شیرین‌تر کرده است.

برنده کفش طلای جام جهانی 2014 که یکی از شش گلش در این تورنمنت به عنوان زیبا‌ترین گل هم انتخاب شد، تصریح کرد: من هرگز روز پیوستنم به رئال مادرید را فراموش نخواهم کرد. امیدوارم با تلاش فراوان و تمرینات خوب روزهای لذتبخش فراوانی را در رئال مادرید تجربه کنم. می‌دانم که فشار فراوانی در این تیم روی من خواهد بود اما از آن نمی‌ترسم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان