بازدید 2296
مهدی مظلومی:

سانسور مسابقات نباید مخاطب را اذیت کند

کد خبر: ۴۱۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷ 23 July 2014
یک کارگردان تلویزیونی درباره‌ لزوم سانسور حرفه‌ای در پخش مسابقات جهانی و ملی از سوی صداوسیما گفت: سانسور مسابقات ورزشی نباید مخاطب را اذیت کرده و ارتباطش با جریان بازی‌ها را قطع کند.

مهدی مظلومی در گفت‌و‌گو با ایسنا، بیان کرد: مهمترین رکن، اذیت نشدن بینندگان است. به هر حال بیننده باید در جریان اتفاقاتی که در یک مسابقه ورزشی می‌افتد قرار بگیرد، حال سانسور باید به گونه‌ای باشد که این ارتباط حفظ شود.

وی افزود: البته فکر می‌کنم بخشی از این اتفاقات به تجهیزات فنی مربوط می‌شود؛ تجهیزات فنی باید این امکان را برای کارگردان ایجاد کند که بتواند بهره‌های متفاوت‌تری ببرد.

مظلومی که کارگردانی اختتامیه جشنواره جام جم سال گذشته را بر عهده داشته است، خاطرنشان کرد: وقتی محدودیت فنی داشته باشیم، چاره‌ای هم نداریم و اتفاقاتی نظیر سانسورهای غیرحرفه‌ای رخ می‌دهد.

او تأکید کرد: ارتباط بیننده نباید با جریان بازی قطع شود؛ چون مانند یک فیلم با آن حس ارتباط برقرار می‌کند و این نباید به هر ترفندی اتفاق بیفتد.

به گزارش ایسنا، مهدی مظلومی در حال حاضر ساخت مجموعه طنز «سیگنال موجود است» با موضوع شبکه‌های ماهواره‌یی را بر عهده دارد.

او ساخت سریال‌های طنز بدون شرح، تهران پلاک یک، بانکی‌ها و ... را در کارنامه کاری‌اش دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل