بازدید 2075

حضور ۱۰۰ داور در کلاس توجیهی و فنی

کد خبر: ۴۱۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶ 23 July 2014
 داور مشهدی فوتبال کشورمان در کلاس توجیهی و فنی داوران لیگ برتر شرکت کرد.

به گزارش تسنیم، کلاس فنی و توجیهی و تست آمادگی جسمانی داوران لیگ برتر از صبح امروز (چهارشنبه) در هتل آکادمی فوتبال آغاز شده و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.
بخش ابتدایی این کلاس در سالن همایش‌های هتل آکادمی برگزار شد و فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران و حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری برای داوران و کمک داوران لیگ برتری صحبت کردند.

در این کلاس که روز اول خود را پشت سر می‌گذارد نزدیک 100 نفر از داوران و کمک داوران لیگ برتری حضور دارند که در این بین حضور محسن ترکی در این کلاس قابل توجه است چرا که وی از اواسط فصل گذشته دیگر حاضر نشده بود در رقابت‌های لیگ برتر سوت بزند و غیبتی طولانی مدت داشت.

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص این کلاس گفت: کلاس فنی داوران طبق قوانین باید پیش از شروع فصل برگزار شود. اکنون نیز نزدیک 100 نفر در این کلاس حضور دارند و تا جایی که اطلاع دارم داوری در این کلاس‌ها غیبت نکرده است. اگر غیبتی هم وجود داشته باشد و موجه شود ایرادی نخواهد داشت اما در صورتی که داوران در کلاس‌های فنی پیش از شروع فصل غیبت غیرموجه داشته باشند تا نیم فصل حق قضاوت ندارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل