بازدید 4031
حواشی برنامه یک شهر ضیافت اصفهان؛

تشریح آخرین وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان

کد خبر: ۴۱۸۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱ 23 July 2014
مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان اعلام کرد تعاملی خوبی با مسئولان باشگاه سپاهان در مورد ورزشگاه نقش جهان صورت گرفته و خبرهای خوشی درباره این ورزشگاه نقش‌جهان در راه است.

به گزارش مهر، محمد سلطان‌حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان در برنامه یک شهر ضیافت اصفهان که عصر امروز با حضور بازیکنان، کادر فنی و مسئولان باشگاه سپاهان و همچنین جمعی از خیران برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: باشگاه سپاهان در عرصه قهرمانی در سال‌های گذشته پیشگام بوده و باید در عرصه اجتماعی پیشگام باشد و مردم اصفهان نیز که بالاترین خیران را دارند، در این زمینه همواره پیشگام بوده‌اند.

وی افزود: هیچ باشگاهی را نمی‌توانیم پیدا کنیم که کاپیتان او شهید شده باشد و این مسئولیت‌های باشگاه سپاهان به شمار می‌رود، بنابراین مسئولان باشگاه اصفهانی باید در این زمینه توجه ویژه‌ای از خود نشان دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان درباره وضعیت ورزشگاه نقش‌جهان نیز گفت: با تعامل‌های صورت گرفته با مسئولان سپاهان، کارهای خوبی در جریان بوده و خبرهای خوشی درباره ورزشگاه نقش‌جهان در راه است.

در ادامه این برنامه مهرزاد خلیلیان، مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز با اشاره به درخواستش برای ثبت روز سپاهان در تقویم رسمی کشور تاکید کرد: امروز نامه‌ای از معاون رئیس جمهور برای به جریان انداختن ثبت روز باشگاه سپاهان در تقویم کشور دریافت کردم؛ به هر حال سپاهان از نظر قدمت در راس باشگاه‌های کشور بوده و این قدمت باید حفظ شود؛ سپاهان با قهرمانی‌های متعدد و تربیت ورزشکاران قهرمانان کشور به این اهداف خود ادامه می‌دهد و امیدوار هستیم که بتوانیم در آسیا به قهرمانی برسیم.

وی افزود: ما لیگ را با کار خیر شروع کردیم و مطمئناً انتهای آن نیز با کار خیر تمام می‌شود.

سپاهانی‌ها برای آزادی زندانیان اصفهان در این برنامه که هرشب از شبکه اصفهان پخش می‌شود، جام قهرمانی خود در رقابت‌های جام حذفی دو فصل پیش را به فروش گذاشته بودند و بازیکنان سپاهان در ابتدا 120 میلیون برای نگه داشتن این جام در ویترین جام‌های باشگاه، اختصاص دادند.

همچمنین پس از آن کانون هواداران باشگاه سپاهان نیز مبلغ 5 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر نقد اختصاص داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار