بازدید 21989

حادثه شوم براي تازه داماد

بيش از يك سال است امير در زندان به سر مي‌برد و خانواده پيرزن به هيچ عنوان حاضر به گذشت نيستند. مرد جوان كه 21 سال بيشتر ندارد، با مرخصي از زندان به ستاد ديه كشور آمد تا شايد با كمك خيرين و اين ستاد بتواند از زندان آزاد شود.
کد خبر: ۴۱۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳ 23 July 2014
تازه‌داماد زماني كه به دنبال عروس خانم به آرايشگاه مي‌رفت، تصور نمي‌كرد به خاطر يك اشتباه شب عروسي را در بازداشتگاه صبح كند.

به گزارش مهر، امير ماشين گل زده را از گلفروشي گرفت و راهي آرايشگاه عروس شد. صداي ضبط را بلند كرده بود و در حال و هواي خودش بود كه ناگهان پيرزني را مقابل خود ديد. سريع پايش را روي پدال فشرد اما خيلي دير شده بود و وقتي به خودش آمد پيرزن غرق در خون روي زمين افتاده بود.

با كمك راننده خودروهاي عبوري پيرزن را سوار ماشين كرد و به بيمارستان رساند. وقتي شنيد پيرزن جانش را از دست داده، شوكه شد كه سردي دستبند را بر دستانش احساس كرد. همه ميهمانان منتظر او در تالار بودند و امير در بازداشتگاه حسرت يك لحظه اشتباه خود را مي‌خورد.

بيش از يك سال است امير در زندان به سر مي‌برد و خانواده پيرزن به هيچ عنوان حاضر به گذشت نيستند. مرد جوان كه 21 سال بيشتر ندارد، با مرخصي از زندان به ستاد ديه كشور آمد تا شايد با كمك خيرين و اين ستاد بتواند از زندان آزاد شود.

امير در حالي كه تمام آرزوهايش را بر باد رفته مي‌داند، گفت: همه چيز در عرض چند ثانيه رخ داد. سرعتم كم بود اما پيرزن در يك لحظه مقابلم قرار گرفت. سريع ترمز كردم اما دير شده بود. روال زندگي‌ام خيلي زود به سمت سياهي رفت. يك سال از اين حادثه مي‌گذرد و روزها را در زندان سپري مي‌كنم اما افسوس كه هيچ سودي ندارد و زندگي‌ام را باختم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۳۱
اینجاست که بیمه چاره سازه ...
حالا باید چکار کرد؟؟
متاسفم برای اتفاقی که برای خانواده جان باخته پیش اومده ولی بهتره یکم گذشت میکردن... مخصوصا وقتی که داماد فرار نکرده و اونو به بیمارستان رسونده... با عرض تاسف فکر میکنم که فقط پول دیه میخوان...
خانواده پیرزن ظاهرا خیلی .....
عجیبه که همه آنهایی که باعث تصادف شدن میگن سرعتم کم بوده! نه عزیزم اگه کم بود فرصت ترمز زدن رو داشتی
یعنی چی؟! الان ماشین بیمه نداشته؟ داماد گواهینامه نداشته؟!!
خیلی دلم سوخت اشتباه این جوان عمدی نبوده خدا به خانواده این داغدار صبر بدهد اما ایوکاشداحساس کنند این جوان اگه جای برادرشون بود باهاش باید چکار میکردن همه چی با نبخشیدن حل نمیشه
در این گزارش مشخص نشده است که دلیل عدم رضایت خانواده مقتول " دیه " است یا بطور کلی مایل به رضایت نیستد...؟

چون اگر مشکل دیه باشد خب علی القاعده قابل رفع است اما اگر عدم میل باطنی حتی با دیه چند برابری باشد باید اجازه داد زمان بگذرد تا آنها داغی این مصیبت برایشان کمتر شود...


کوروش درخشان
به پسرم موقع رانندگی مگم قبل از اینکه اتفاقی بیافته باید مواظب باشی و درست رانندگی کنی . میگه بابا شما گیر میدی . میگم چرا بخاطر یک اشتباه یا بی احتیاطی خودت را علاف صافکار و نقاش و غیرو کنی و یا خدا نکرده دنبال رضایت گرفتن .با آرامش و درست رانندگی کن تا باعث درد سر برای خودت و دیگران نباشی . ولی متاسفانه جوانها درک این موضوع براشون سخته
یکی از مواردی که باعث تصادف میشود بی هوائی و مستی است . خصوصا زمانی که آدم در یک موقعیت خاصی قرار دارد و اقدام به رانندگی میکند. در این جور موارد باید خیلی محتاط بود و در صورت امکان ، نباید رانندگی کرد مگر اینکه اینجور حوادث را هم پیش بینی کند و با احتیاط فراوان رانندگی کند . مورد داشتیم که طرف با مادرش رفته خرید عروسی و هنگام برگشت به خانه ، هنگام رد شدن از یک تریلی ، گوشه سمت راننده به گوشه عقب تریلی کوبیده و باعث مرگ مادرش شده است. تو رو خدا مواظب باشید . به خدا دست خود آدم نیست . حداقل در اینگونه مواقع رانندگی نکنید
چقدر تلخ
واقعا آدم دلش به حال این داماد میسوزه. خدا کمکش کنه
سلام.
داستان گنگ و نامفهوم است. اولا جرايم رانندگي در محدوده جرايم غير عمد بوده(مگر آنكه عكس آن ثابت شود) و طبق قانون ديه از محل بيمه پرداخت ميگردد.
در ثاني بر فرض كه خودرو فاقد بيمه باشد يا بيمه آن منقضي شده باشد ديه متوفي از محل صندوق تامين ديات پرداخت ميگردد.
پس زندان آن هم به مدت يكسال نامشخص است.
مگه بیمه حمایت نمیکنه؟ دیه مقتول را قاعدتا باید بیمه بده
مگه ماشين بيمه شخص ثالث نبوده؟ حتي با وجود اينكه ديه يوم الاداء هست باز شركت بيمه موظف به پرداخت تمام و كمال است طبق قانون.
این آقا گواهی نامه نداشته یا ماشینش بیمه نبوده؟
دعا می کنم براش
امان از این پیر زن ها همینطوری میان وسط خیابون الانم خانوادش که از دستش راحت شدند یه پول کلون می خواند
مگه بیمه نداشته؟
شیشه عمر پیرزن دست این بنده خدا بوده.... و قاعدتا و اخلاقا و انصافا درست نیست که خانواده آنمرحومه رضایت نمیدهند......شاید تا قبل از فوت پیرزن کسی سراغش رو نمی گرفته اما حالا ... الله و اعلم برای دیه است یا .....!!!!!!!!!!!!! طفلک جوان چقدر بدشانسی اورده...

خدایا کمکش کن.........
چگونه می شه کمک این مرد جوان کرد
پسر خوب آخه چرا بدون گواهینامه یا بیمه نامه پشت فرمان ماشین نشستی که الان همه رو توی دردسر بندازی.متاسفانه این مشکل خیلی از جوانان است که در شب عروسی جو گیر میشند.
اگه خدا بخواهد همه چیز درست میشه به اینده امیدوار باش سنت هم خیلی پایین اینده مال تو
مگر ماشین بیمه یا داماد گوا هینامه ندارد
ماشین بیمه نبود؟
آخي بيچاره. خدا به خانواده اين مرحوم صبر بده. ولي اونا هم بايد در نظر بگيرن كه عمدي و با نقشه كه نبوده, اتفاقه و ممكنه برا هركسي پيش بياد. گناه داره جوون مردم اول زندگي تو زندان بمونه. اون مرحومم مسن بوده, بچه يا جوون كه نبوده. يكم گذشت تو اين ماه عزيز.
خوب مگر ماشين بيمه نبوده يا اگر نبوده مگه ما جشن گلريزان نداريم من كه راضي ام كمك كنم انشاالله مشكلش حل بشه
همه چیز در عرض چند ثانیه رخ داد!!!!!!!!
یعنی ما که یه عمره بیمه میریزیم به خزانه واسه اینجور موقع ها سر کاریم .
من هم در جشن عروسيم زماني كه داشتم به سمت تالار مي رفتم با يك ماشين تصادف كردم و مقصر هم من بودم ولي راننده مقابل حتي نگذاشت از ماشين پياده شوم تا ببينم چه شده است بعدا كه پيگير شدم حتي هر چي اصرار كردم خسارت هم نگرفت
یعنی به همین راحتی جان یک انسان را بخاطر سرعت و عجله گرفته و حالا هم طلبکاره ؟؟؟؟؟؟
اگر واقعا پیرزن بوده و این بنده خدا هم سرعتی سرسام آوری نداشته , خانواده داغدار باید او را ببخشند و منتظر کرم پروردگار در این مورد باشند در غیر این صورت غیر از خصلت زشت انتقام جوئی از خود بروز نداده اند و در دنیا خیری از زندگی خود نخواهند دید . این اتفاق ممکن است برای هر یک از آنها هم در روزهای آینده بیفتد . اگر چنین شد چه خواهند کرد ؟
حتما برای عروسی، ماشین نداشته، مجبور شده ماشین کسی رو قرض کنه، اون ماشینم فاقد بدون بیمه بوده و دوماد از این موضوع اطلاع نداشته..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار