بازدید 2142

خطيبي:پديده‌هاي تيم‌هاي مختلف راجمع کرديم

کد خبر: ۴۱۸۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷ 23 July 2014
سرمربي تيم فوتبال تراکتورسازي گفت: معتقدم تيم اين فصل تراکتورسازي از تيم سال گذشته قدرتمندتر خواهد شد.

رسول خطيبي بعد از برتري تراکتورسازي در ديدار مقابل پيکان در جام شهدا اظهار داشت: تصور نمي‌کنم اين مسابقات براي بحث قهرماني باشد بلکه براي پاسداشت مقام شهدا در اين رقابت‌ها حاضر شديم.

وي افزود: دوست دارم نقاط ضعف تيم خود را در اين ديدارهاي تدارکاتي پيدا کنيم. البته اين تيم کامل ما نيست و 2 بازيکن ديگر را ظرف يکي دو روز آينده به تيم اضافه خواهيم کرد. ضمن آنکه چند بازيکن تراکتورسازي هم مصدوم بودند.

به نقل از تسنيم، سرمربي تراکتورسازي خاطرنشان کرد: با اين شرايط و تکميل شدن تيم در وضعيت ايده‌آل قرار مي‌گيريم.

وي در پاسخ به سوالي درباره خداحافظي علي کريمي هم تصريح کرد: علي کريمي دوست فابريک من است و هم اتاق و هم بازي من بوده است. اميدوارم او در ادامه زندگي خود همانند دوران فوتبالش موفق باشد. 

خطيبي يادآور شد: خوشبختانه با يارگيري که در اين فصل داشتيم تيم تراکتورسازي جوان شده و علا عبدالزهرا بازيکن عراقي هم به تيم ما اضافه خواهد شد. 

سرمربي تراکتورسازي افزود: البته همانطور که گفتم در ديدار مقابل پيکان که تيم خوبي بود و براي پيروزي هم آمده بود ترکيب کامل خود را نداشتيم و به عنوان نمونه احمد آل نعمه تنها يک جلسه تمرين انجام داده بود و بي‌ترديد با کارکردن در روي نقاط ضعف و بهبود شرايط تيم در آينده وضعيت تيم بسيار بهتر مي‌شود و معتقدم تيم اين فصل تراکتورسازي از سال گذشته هم قدرتمندتر خواهد شد. 

وي درباره دليل حرفش گفت: ميانگين سني تيم ما در فصل گذشته 30 سال بود که اکنون بين 24 تا 25 سال است. ما تمامي بازيکنان پديده تيم‌هاي ديگر را جذب کرديم و به همين دليل معتقدم در اين فصل مي‌توانيم نتايج بهتري بگيريم. 

خطيبي درباره ميزان حمايت هواداران از تراکتورسازي هم گفت: من از زحمات کساني که براي تراکتورسازي موفقيت کسب کردند تشکر مي‌کنم اما امسال به دنبال آن هستيم تا با اتحاد و همدلي نتايج خوبي بگيريم و تماشاگران تراکتورسازي هم همواره با شعار «عيبي يُخ» از تيم خود پشتيباني مي‌کنند. 

منصور ابراهيم‌زاده سرمربي تيم پيکان پس از شکست تيمش در بازي مقابل تراکتورسازي حاضر به گفت‌وگو با خبرنگاران نشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر